به گزارش خبرنگار یزدفردا دخیل عباس زارع زاده  روز پنج شنبه در جلسه شورای اداری  شهرستان مهريز با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل (ره) و شهدای والامقام انقلاب اسلامی افزود: شهدا در مسیر ارزش های الهی به فوز عظیم شهادت نائل آمدند تا ما راه خود را بهتر بشناسیم و درست عمل كنیم .

وی اضافه كرد: وظیفه همه مسئولان اجرایی در بخش های مختلف آن است كه وظیفه خود را در قبال جانفشانی های شهیدان و ایثارگران به خوبی انجام دهند .

نماینده مردم مهریز ،بافق ، بهاباد ، خاتم و ابركوه در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: فلسفه وجودی مسئولان همان خدمتگزاری و رسیدگی به نیازهای مردم و رفع مشكلات است .

زارع زاده گفت: كار مدیران اجرایی در نظام مقدس جمهوری اسلامی كاری مهم و تاثیرگذار است و بدون شك هدف خدمت به مردم و كشور است .

این مسئول یادآور شد: مدیران اجرایی باید در كار خود بیشتر به مسائل كلان عنایت ویژه داشته باشند و برای انجام آنها بیش از حد فعالیت نمایند .

زارع زاده با اشاره به وضعیت حوزه انتخابیه در مناطق تحت پوشش در پنج شهرستان استان خواستار كار و تلاش بیشتر برای تحقق نیازهای مناطق و انجام درست مطالبات مردم شد.

وی گفت: مسئولان اجرایی از فضای همدلی ایجاد شده برای خدمت به مردم و حل و فصل مسائل استفاده كنند و قدر فرصت های بوجود آمده را بدانند.

نماینده حوزه انتخابیه مهریز بر آمادگی خود در همكاری با مسئولان اجرایی برای رسیدگی به مسائل و نیازهای مناطق حوزه انتخابیه تاكید كرد.

همچنین امام جمعه شهرستان مهریز هم طی سخنانی با اشاره به آیات قرآنی به شناخت مسیر صحیح و گام نهادن در راه حق تاكید نمود.

حجت الاسلام والمسلمین ' علی برهان ' به نقش نماینده مجلس و مسئولان در پیگیری طرح ها و تحقق عدالت اشاره و خواستار همدلی و همكاری برای انجام كارهای مهم و اساسی شد .

فرماندار مهریز هم با ارائه گزارشی به مصوبات سفرهای استانی رییس جمهور و همچنین مقام معظم رهبری به استان اشاره كرد.

' مهدی كیانی مقدم ' افزود: دولت و نظام كارهای خوبی را در سطح شهرستان انجام داده اند و قطعا با همكاری مردم و مسئولان نسبت به انجام طرح های مهم و كلان هم اقدامات لازم صورت می گیرد .

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا