زمان : 27 Khordad 1391 - 22:09
شناسه : 52818
بازدید : 5058
مدیران اجرایی باید در كار خود بیشتر به مسائل كلان عنایت ویژه داشته باشند مدیران اجرایی باید در كار خود بیشتر به مسائل كلان عنایت ویژه داشته باشند

به گزارش خبرنگار یزدفردا دخیل عباس زارع زاده  روز پنج شنبه در جلسه شورای اداری  شهرستان مهريز با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل (ره) و شهدای والامقام انقلاب اسلامی افزود: شهدا در مسیر ارزش های الهی به فوز عظیم شهادت نائل آمدند تا ما راه خود را بهتر بشناسیم و درست عمل كنیم .

وی اضافه كرد: وظیفه همه مسئولان اجرایی در بخش های مختلف آن است كه وظیفه خود را در قبال جانفشانی های شهیدان و ایثارگران به خوبی انجام دهند .

نماینده مردم مهریز ،بافق ، بهاباد ، خاتم و ابركوه در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: فلسفه وجودی مسئولان همان خدمتگزاری و رسیدگی به نیازهای مردم و رفع مشكلات است .

زارع زاده گفت: كار مدیران اجرایی در نظام مقدس جمهوری اسلامی كاری مهم و تاثیرگذار است و بدون شك هدف خدمت به مردم و كشور است .

این مسئول یادآور شد: مدیران اجرایی باید در كار خود بیشتر به مسائل كلان عنایت ویژه داشته باشند و برای انجام آنها بیش از حد فعالیت نمایند .

زارع زاده با اشاره به وضعیت حوزه انتخابیه در مناطق تحت پوشش در پنج شهرستان استان خواستار كار و تلاش بیشتر برای تحقق نیازهای مناطق و انجام درست مطالبات مردم شد.

وی گفت: مسئولان اجرایی از فضای همدلی ایجاد شده برای خدمت به مردم و حل و فصل مسائل استفاده كنند و قدر فرصت های بوجود آمده را بدانند.

نماینده حوزه انتخابیه مهریز بر آمادگی خود در همكاری با مسئولان اجرایی برای رسیدگی به مسائل و نیازهای مناطق حوزه انتخابیه تاكید كرد.

همچنین امام جمعه شهرستان مهریز هم طی سخنانی با اشاره به آیات قرآنی به شناخت مسیر صحیح و گام نهادن در راه حق تاكید نمود.

حجت الاسلام والمسلمین ' علی برهان ' به نقش نماینده مجلس و مسئولان در پیگیری طرح ها و تحقق عدالت اشاره و خواستار همدلی و همكاری برای انجام كارهای مهم و اساسی شد .

فرماندار مهریز هم با ارائه گزارشی به مصوبات سفرهای استانی رییس جمهور و همچنین مقام معظم رهبری به استان اشاره كرد.

' مهدی كیانی مقدم ' افزود: دولت و نظام كارهای خوبی را در سطح شهرستان انجام داده اند و قطعا با همكاری مردم و مسئولان نسبت به انجام طرح های مهم و كلان هم اقدامات لازم صورت می گیرد .