در سال 1338 در خانواده ای مذهبی و متدین چشم به جهان گشود. تحصیلات ابتدایی و راهنمایی را در شهرستان باستانی مهریز گذراند؛ زمانی که کوچه پس کوچه های شهر، خاکی و خانه هایش خشت و گلی بود و حکومت پهلوی بیداد می کرد. در کودکی و نوجوانی در کنار پدر در مجالس می نشست و وجودش سرشار از عشق به اسلام می شد تا اینکه این شوق مقدس او را در سال 1354 به حوزه ی علمیه ی قم کشاند و در کسوت روحانیت درآمد.
و به عنوان طلبه ای سخت کوش و ممتاز از محضر اساتیدی همچون آیت الله یزدی و حسینی بوشهری در مدرسه ای که با مدیریت شهید مظلوم بهشتی اداراه می شد.توشه ای از علم و معرفت برگرفت و عالمان بزرگ دینی حوزه که از چهره های برجسته ی انقلاب بودند شاکله شخصیت مذهبی و انقلابی وی را ساختند و چنان ایمانش به مکتب اسلام محکم شد که در سال 1355 با نهضت امام خمینی(ره) همراه شد دین ستیزی طاغوت را بر نتافت و جهت حاکمیت ارزش های دینی و الهی به جرگه ی مبارزان پیوست و در مجالس تبلیغ زمینه ی فرهنگی و بستر انقلاب را آماده می ساخت و در پخش اعلامیه های امام خمینی(ره) و سخنرانی های مهیج و آموزش نظامی از هیچ کوششی دریغ نکرد. در راهپیمایی های یزد و قم و مهریزی در صفوف مقدم شعارهای کوبنده می داد و بارها مصدوم و مجروح و یک بارهم دستگیر شد. همواره در کنار انقلاب و حامی ولایت فقیه بود و در سنگرهای گوناگون مبلغ اسلام و انقلاب. در هشت سال دفاع مقدس سرباز حقیقی اسلام و در صفوف مقدم بود و همواره به انقلاب وفادارماند.
کارنامه درخشان و تحسین برانگیزش نشان می دهد که کاندیدای مجلس را نه بای نام و نان بلکه برای رساندن پیام خون شهدا به گوش جهانیان و خدمت صادقانه به مردم برگزید. مردمی که از رنج و سختی اشان با خبر است. از درد و محرومیت مردم بر خود می¬لرزد مجلس را سنگری می داند تا در برابر هجوم بی فرهنگی بایستد. او از زرق و برق زندگی و تجمل که نادیده گرفتن حق مردم است به دور است. امور دینی و معنوی را مقدس و ارزشمند می شمارد و هرگز دین و تبلیغ را بنده¬ی پول و جاه و مقام نکرده است. هستی خود را در طبق اخلاص نهاده و در این عرصه وارد شده است تا با توفیق الهی تریبون مجلس از عزت و اقتدار اسلام و عدالت و مساوات اسلامی دفاع نماید او که تبعیض را عملاً در همه جا نفی می کند و به امور ناعادلانه نه می گوید سنگر مجلس را برای دفاع از حقوق مردم برگزیده است. بی شک با خلوص و اشاره ی بزرگان پا در این عرصه نهاده است توکلش به خداست و به بصیرت و رشد سیاسی مردم اعتماد دارد می داند مه مردم فهیم حوزه انتخابیه اش آگاهانه کسی را انتخاب خواهند کرد که غمخوار مردمان است و شعارش با عمل و شعور همراه است.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا