زمان : 12 Ordibehesht 1391 - 20:27
شناسه : 49598
بازدید : 22992
بخشی از زندگی نامه دخیل عباس زارعزاده  کاندایای بزرگترین  حوزه انتخابیه کشور بخشی از زندگی نامه دخیل عباس زارعزاده کاندایای بزرگترین حوزه انتخابیه کشور

در سال 1338 در خانواده ای مذهبی و متدین چشم به جهان گشود. تحصیلات ابتدایی و راهنمایی را در شهرستان باستانی مهریز گذراند؛ زمانی که کوچه پس کوچه های شهر، خاکی و خانه هایش خشت و گلی بود و حکومت پهلوی بیداد می کرد. در کودکی و نوجوانی در کنار پدر در مجالس می نشست و وجودش سرشار از عشق به اسلام می شد تا اینکه این شوق مقدس او را در سال 1354 به حوزه ی علمیه ی قم کشاند و در کسوت روحانیت درآمد.
و به عنوان طلبه ای سخت کوش و ممتاز از محضر اساتیدی همچون آیت الله یزدی و حسینی بوشهری در مدرسه ای که با مدیریت شهید مظلوم بهشتی اداراه می شد.توشه ای از علم و معرفت برگرفت و عالمان بزرگ دینی حوزه که از چهره های برجسته ی انقلاب بودند شاکله شخصیت مذهبی و انقلابی وی را ساختند و چنان ایمانش به مکتب اسلام محکم شد که در سال 1355 با نهضت امام خمینی(ره) همراه شد دین ستیزی طاغوت را بر نتافت و جهت حاکمیت ارزش های دینی و الهی به جرگه ی مبارزان پیوست و در مجالس تبلیغ زمینه ی فرهنگی و بستر انقلاب را آماده می ساخت و در پخش اعلامیه های امام خمینی(ره) و سخنرانی های مهیج و آموزش نظامی از هیچ کوششی دریغ نکرد. در راهپیمایی های یزد و قم و مهریزی در صفوف مقدم شعارهای کوبنده می داد و بارها مصدوم و مجروح و یک بارهم دستگیر شد. همواره در کنار انقلاب و حامی ولایت فقیه بود و در سنگرهای گوناگون مبلغ اسلام و انقلاب. در هشت سال دفاع مقدس سرباز حقیقی اسلام و در صفوف مقدم بود و همواره به انقلاب وفادارماند.
کارنامه درخشان و تحسین برانگیزش نشان می دهد که کاندیدای مجلس را نه بای نام و نان بلکه برای رساندن پیام خون شهدا به گوش جهانیان و خدمت صادقانه به مردم برگزید. مردمی که از رنج و سختی اشان با خبر است. از درد و محرومیت مردم بر خود می¬لرزد مجلس را سنگری می داند تا در برابر هجوم بی فرهنگی بایستد. او از زرق و برق زندگی و تجمل که نادیده گرفتن حق مردم است به دور است. امور دینی و معنوی را مقدس و ارزشمند می شمارد و هرگز دین و تبلیغ را بنده¬ی پول و جاه و مقام نکرده است. هستی خود را در طبق اخلاص نهاده و در این عرصه وارد شده است تا با توفیق الهی تریبون مجلس از عزت و اقتدار اسلام و عدالت و مساوات اسلامی دفاع نماید او که تبعیض را عملاً در همه جا نفی می کند و به امور ناعادلانه نه می گوید سنگر مجلس را برای دفاع از حقوق مردم برگزیده است. بی شک با خلوص و اشاره ی بزرگان پا در این عرصه نهاده است توکلش به خداست و به بصیرت و رشد سیاسی مردم اعتماد دارد می داند مه مردم فهیم حوزه انتخابیه اش آگاهانه کسی را انتخاب خواهند کرد که غمخوار مردمان است و شعارش با عمل و شعور همراه است.