امام جمعه مهریز در پیامی فرار سیدن بهار طبیعت را تبریک گفت و همچنین از حضور حماسه ساز مردم در انتخابات تشکر کرد.


نوروز و بهار، این رستاخیز طبیعت که جلوه‌ای از جمال ربوبی است فرا می‌رسد و همه موجودات سرود تسبیح و تقدیس الهی را سر می‌دهند و طراوت و زیبایی و سرسبزی همه جا را فرا می‌گیرد تا نوید بخش زندگی و حیات مجدد برای درس آموزان مکتب هستی باشد. بهار یادآور روزی نو، تجدید زندگی و فرصتی مغتنم برای اندیشیدن به دگرگونی طبیعت است.

 

در لحظه سال تحویل در سایه وجود پربرکت آقا علی ابن موسی الرضا ( علیه آلاف تحیت و الثناء) و اطاعت از رهنمود های رهبر فرزانه انقلاب اسلامی ، با همدلی و وحدت مردم آگاه و فرهیخته کشورمان،  موجبات عزت و سربلندی روز افزون ایران اسلامی فراهم می آوریم.

 

اینجانب ضمن تقدیر و تشكر از مردم شهرستان مهریز به خاطر حضور حماسی در انتخابات و مشارکت کم نظیر، حضور آرام و بی تنشِ همه اقشار و آحاد را ارج نهاده و بر آن افتخار میکنم و قاطعانه اعلام می نمایم  این بار پرشکوهترین ، اَمن ترین و بیشترین حضور و مشارکت در طول ادوار گذشته انتخابات مجلس رقم خورد تا این حضور پر شور خط بطلان بر همه کج اندیشی ها و باورهای خشونت آمیز بکشد ملت بزرگ ایران، سیلی محكمی بر استكبار زدند تا دیگر بار اثبات كنند شكست ناپذیری ایران اسلامی مرهون هدایت های الهی ولی امر مسلمین جهان و لبیك رسای امت به امام خود است.

 

 

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا