زمان : 21 Esfand 1390 - 14:34
شناسه : 47930
بازدید : 4740
امام جمعه مهریز از حضور حماسه ساز مردم در انتخابات تشکر کرد امام جمعه مهریز از حضور حماسه ساز مردم در انتخابات تشکر کرد

 

 امام جمعه مهریز در پیامی فرار سیدن بهار طبیعت را تبریک گفت و همچنین از حضور حماسه ساز مردم در انتخابات تشکر کرد.


نوروز و بهار، این رستاخیز طبیعت که جلوه‌ای از جمال ربوبی است فرا می‌رسد و همه موجودات سرود تسبیح و تقدیس الهی را سر می‌دهند و طراوت و زیبایی و سرسبزی همه جا را فرا می‌گیرد تا نوید بخش زندگی و حیات مجدد برای درس آموزان مکتب هستی باشد. بهار یادآور روزی نو، تجدید زندگی و فرصتی مغتنم برای اندیشیدن به دگرگونی طبیعت است.

 

در لحظه سال تحویل در سایه وجود پربرکت آقا علی ابن موسی الرضا ( علیه آلاف تحیت و الثناء) و اطاعت از رهنمود های رهبر فرزانه انقلاب اسلامی ، با همدلی و وحدت مردم آگاه و فرهیخته کشورمان،  موجبات عزت و سربلندی روز افزون ایران اسلامی فراهم می آوریم.

 

اینجانب ضمن تقدیر و تشكر از مردم شهرستان مهریز به خاطر حضور حماسی در انتخابات و مشارکت کم نظیر، حضور آرام و بی تنشِ همه اقشار و آحاد را ارج نهاده و بر آن افتخار میکنم و قاطعانه اعلام می نمایم  این بار پرشکوهترین ، اَمن ترین و بیشترین حضور و مشارکت در طول ادوار گذشته انتخابات مجلس رقم خورد تا این حضور پر شور خط بطلان بر همه کج اندیشی ها و باورهای خشونت آمیز بکشد ملت بزرگ ایران، سیلی محكمی بر استكبار زدند تا دیگر بار اثبات كنند شكست ناپذیری ایران اسلامی مرهون هدایت های الهی ولی امر مسلمین جهان و لبیك رسای امت به امام خود است.