مدير روابط عمومي و آموزش همگاني شركت آبفا يزد گفت : در شش ماه نخست سال جاري مركز ارتباط مردمي 122 به 36 هزار و 324 مورد تماس مشتركين پاسخ داده است .
محمد حسين شرعياتي بيان كرد : از اين تعداد تماس تلفني 24 هزار و 305 مورد پاسخگويي،راهنمايي و پيگيري بوده كه توسط اين مركز ثبت و انجام شده است .
شرعياتي اظهارداشت : از ابتداي سال جاري تا كنون 12 هزار و 19 مورد حوادث آب و فاضلاب در سيستم پاسخگويي مركز 122 ثبت و توسط واحد امداد اين شركت رفع شده است .
وي خاطر نشان كرد : اين واحد به صورت شبانه روزي پاسخگوي شهروندان مي باشد و ضمن خدمات رساني و رفع حوادث آب و فاضلاب به عنوان پل ارتباطي مردم با شركت، انتقادات ، پيشنهادات و شكايات آن ها را ثبت و در راه رفع آن از هيچ کوششي دريغ نميورزد .
وي افزود : اين مركز هم چنين به منظور آگاهي از عملکرد پرسنل و نحوه رسيدگي به رفع حوادث و درخواست هاي مردمي نسبت به نظرسنجي از شهروندان براي تعامل و ارتقاي ارتباط متقابل با آنان، اقدام نموده است .
- نویسنده : یزد فردا
- منبع خبر : خبرگزاری فردا
سهشنبه 04,مارس,2025