زمان : 23 Mehr 1394 - 11:41
شناسه : 112548
بازدید : 2313
پاسخگويي به بيش از 36 هزار تماس مشتركين توسط مركز 122 شركت آبفا يزد پاسخگويي به بيش از 36 هزار تماس مشتركين توسط مركز 122 شركت آبفا يزد مدير روابط عمومي و آموزش همگاني شركت آبفا يزد گفت : در شش ماه نخست سال جاري مركز ارتباط مردمي 122 به 36 هزار و 324 مورد تماس مشتركين پاسخ داده است .

مدير روابط عمومي و آموزش همگاني شركت آبفا يزد گفت : در شش ماه نخست سال جاري مركز ارتباط مردمي 122 به 36 هزار و 324 مورد تماس مشتركين پاسخ داده است .

محمد حسين شرعياتي بيان كرد : از اين تعداد تماس تلفني 24 هزار و 305 مورد پاسخگويي،راهنمايي و پيگيري بوده كه توسط اين مركز ثبت و انجام شده است .

شرعياتي اظهارداشت : از ابتداي سال جاري تا كنون 12 هزار و 19 مورد حوادث آب و فاضلاب در سيستم پاسخگويي مركز 122 ثبت و توسط واحد امداد اين شركت رفع شده است .

وي خاطر نشان كرد : اين واحد به صورت شبانه روزي پاسخگوي شهروندان مي باشد و ضمن خدمات رساني و رفع حوادث آب و فاضلاب به عنوان پل ارتباطي مردم با شركت، انتقادات ، پيشنهادات و شكايات آن ها را ثبت و در راه رفع آن از هيچ کوششي دريغ نمي‌ورزد .

وي افزود : اين مركز هم چنين به منظور آگاهي از عملکرد پرسنل و نحوه رسيدگي به رفع حوادث و درخواست هاي مردمي نسبت به نظرسنجي از شهروندان براي تعامل و ارتقاي ارتباط متقابل با آنان، اقدام نموده است .