به گزارش پایگاه خبری یزدفردا؛ صبح امروز یکشنبه هفتم تیر و در پی اعلام حادثه سقوط افراد در یک حلقه چاه واقع در محدوده حسنآباد، موضوع به ستاد فرماندهی سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری یزد اطلاع داده شد و بلافاصله دو دستگاه خودروی امداد و نجات از ایستگاه شماره پنج ه همراه شش آتشنشان و مدیر عملیات به محل اعزام شدند.
آتشنشانان پس از حضور در محل، ضمن ایمنسازی محیط و اجرای عملیات تخصصی امداد و نجات، موفق شدند دو مقنی گرفتار در چاه را خارج کنند.
بررسیهای اولیه حاکی از آن است که یکی از مقنیها که در داخل چاه مشغول کار بود، بر اثر این حادثه جان خود را از دست داده است. همچنین مقنی دیگری که برای کمک به وی وارد چاه شده بود، دچار مصدومیت شد.
در پایان عملیات، پیکر فرد جانباخته و فرد مصدوم توسط نیروهای آتشنشانی از چاه خارج و برای انجام مراحل قانونی و درمانی به عوامل مربوطه تحویل داده شدند.
سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری یزد با تأکید بر رعایت نکات ایمنی، از شهروندان خواست هنگام فعالیت در فضاهای بسته و چاهها، از تجهیزات مناسب استفاده کرده و تنها با حضور افراد متخصص اقدام به انجام اینگونه عملیات کنند.
- نویسنده : یزدفردا
- منبع خبر : خبرگزاری فردا

دوشنبه 29,ژوئن,2026