یزدفردا: استاندار یزد پیرو سفر خود به شهرستان بافق در روز پنجشنبه؛ سوم آبان ماه، در صفحه خود در فضای مجازی به ارائه گزارشی در این زمینه پرداخت.

به گزارش یزدفردا: استاندار یزد در این گزارش آورده است؛
 
در سفر امروز به شهرستان بافق، توفیق یافتم تا به همراه نماینده محترم مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی، به زیارت آستان مقدس امامزاده عبدالله(ع) مشرف شوم. همچنین با حضور بر مزار شهدای گرانقدر که در این آستان آرمیده‌اند، ادای احترام کرده و یاد و خاطره این بزرگواران را گرامی داشتیم.
 
در ادامه این سفر، دیداری با امام جمعه محترم داشتیم و از رهنمودهای ایشان بهره‌مند شدیم. همچنین در دیداری با حجت الاسلام والمسلمین سلیمانی، امام جمعه اسبق بافق، از نکته نظرات ایشان بهره مند شدیم. رهنمودهای این بزرگواران همواره برای ما راهگشا خواهد بود و در مسیر پیشرفت و توسعه شهر بافق نقشی ارزنده دارد.
 
همچنین بازدیدی از بیمارستان 96 تختخوابی حضرت ولی عصر(عج) شهرستان بافق داشتیم. این پروژه با بیش از 85 درصد پیشرفت فیزیکی، نشانگر عزم و تلاش جمعی برای ارتقاء خدمات درمانی به مردم این شهرستان است. با پیگیری‌های صورت گرفته، امیدواریم به زودی شاهد تکمیل و بهره‌برداری از این مجموعه درمانی مهم باشیم.
 

در بازدید از گردان یکم مرکز آموزشی نیروی انتظامی شهرستان بافق (گردان آیت الله محمد تقی بافقی) نیز به بررسی وضعیت و پیشرفت این پروژه پرداختیم. این مرکز آموزشی یکی از نیازهای اساسی شهرستان در حوزه ارتقاء امنیت و آموزش نیروی انسانی است که از اهمیت بالایی برخوردار است.
 
همچنین در جریان بازدید از سایت 38 هکتاری نهضت ملی مسکن باقرآباد شهر بافق، وضعیت پروژه‌های مسکن مورد بررسی قرار گرفت. متاسفانه عقب ماندگی‌هایی در حوزه پروژه‌های مسکن شهرستان به نسبت دیگر شهرستان‌های استان وجود دارد که مقرر شد پروژه‌ها با سرعت بیشتری اجرایی شوند.
 
در پایان، در نشست کارگروه توسعه شهرستان حضور یافتیم و مسایل مرتبط با پروژه‌های مسکن و بیمارستان را مورد بررسی قرار دادیم. لازم به ذکر است که این سفر کوتاه بود و مسایل شهرستان‌ها در نشست‌های تخصصی و دیگر سفرها به‌طور ویژه مورد بررسی قرار خواهد گرفت. از تمامی مسئولین شهرستان به دلیل همکاری‌های مستمرشان تشکر می‌کنم و امیدوارم با همت جمعی، شاهد رشد و توسعه هرچه بیشتر شهرستان بافق باشیم.
 
این سفر، گام اول در مسیر توسعه این شهرستان در دولت چهاردهم بود و امیدوارم با تلاش‌های بی‌وقفه، شاهد آینده‌ای روشن برای مردم عزیز شهرستان بافق باشیم.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا