پیشکسوت تیم ملی و باشگاه استقلال دست به افشاگری‌های باورنکردنی در مورد شرایط سیدحسین حسینی و خودش زد.

 

گلر پیشین استقلال و تیم ملی می‌گوید امیر قلعه‌نویی به او گفته از جایی اعلام کردند که سید حسین حسینی به تیم ملی دعوت نشود! منصور رشیدی گفت امیر قلعه‌نویی از او خواسته بود این مساله را جایی بازگو نکند!

به گزارش اعتمادآنلاین، با منصور رشیدی یکی از پیشکسوتان استقلال تماس گرفتیم تا نظر وی را در خصوص شرایط این روزهای این تیم جویا شویم.

رشیدی در مورد شرایط سید حسین حسینی و اینکه گفته می‌شود مجوز فعالیت ندارد گفت: من شنیدم امروز صادر شده است. من خودم چند بار با حسینی صحبت کردم و امروز هم گفتند صادر شده. او در تیم ملی هم روی همین اصل نبود. چون حسینی از من خواسته بود خودم از آقای قلعه نوعی پرسیدم چرا دعوت نشده؟ گفت دستور دادند در آن سفر نباشد!

رشیدی ادامه داد: به من گفت جایی نگویم اما به شما گفتم. بله اینطور بوده. بارها گفتم علی دایی و یحیی و وریا و باقری چه کار کردند ؟ اینها که همه آبی نیستند و در تیم قرمز هم بودند و برای من فرقی نمی کند. کسی که حق می گوید باید کنار گذاشته شود؟ برای چه؟ تا کی باید این کار را انجام‌ دهید؟ 

دروازه‌بان پیشین تیم ملی ادامه داد: پیشکسوتی نمانده یا به رحمت خدا رفتند. همین چندتا مانده. باید چه کار کرد؟ هیچ کسی هم‌ که نمی نویسد. البته چرا! یک بار شما از روزنامه اعتماد تماس گرفتید و قول دادید و نوشتید. اما اینبار هم بنویسید چندتا پیشکسوت مانده؟ چندتا کارشناس ورزشی مانده که بخواهد جوابگو باشد؟ دیگر سن من طوری هست که امید به سال های آینده ندارم اما اینها که اسم بردم همدوره ای های من که نبودند‌. به قول علی دایی که می‌گفت آن زمان که شما تیم ملی بودی من در شکم مادرم بودم! حالا واقعیت را هم که می گوییم باید مورد تذکر قرار بگیریم. برای چه؟ تا کی این کارها را می کنید؟ می تواند این کارها دوام داشته باشد؟

از منصور رشیدی سوال کردیم بعد از مصاحبه شما با «اعتماد» تماس گرفتند و تذکر دادند؟

رشیدی پاسخ داد: زنگ زدند. بله انجام شد! باز خوب است که تلفتی این کار را کردن کردند و نگفتند دیگر درباره فوتبال هم صحبت نکن! انشالله یک روزی درست شود.

 

 

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا