زبان دراز هفته نامه آيينه يزد

خوانندگان عزيز مستحضرند كه همه از «چپ» گرفته تا«راست» و محققين دولتي در رده‌هاي مختلف و همينطور «ديگران» معتقدند بهره‌وري در ادارات پايين است و خدمات عرضه شده در ادارات دولتي خيلي«گران» براي ملت آب مي‌خورد. زبان دراز با توجه به مطلب فوق الذكر و اينكه در آمارهاي رسمي اعلام مي‌فرمايند: بيكاري كاركنان دولت آزار دهنده است مي‌پرسد: از همه اينها كه بگذريم در اين گرماگرم بيكاري اگر حدس زديد بي‌فايده‌ترين و بيكارترين وسايل در ادارات چه چيز است؟
بله، درست حدس زديد تلفن! به آن عده از ارباب رجوعي كه پيشنهاد انجام امور به صورت غيرحضوري را جدي گرفته‌اند و مي‌خواهند با تلفن پرسش‌هاي خود را مطرح نمايند تا مشكلشان رفع شود عرض مي‌كنيم. بي‌زحمت معطل نشويد عده‌اي از مسئولان حضوراً با اكراه جواب مي‌دهند چه رسد با تلفن!!.
بعضي از روسا و بازرسان از سر تفحص و امتحان چند تا شماره داخلي اداره مورد نظر را بگيرند! حساب دستشان مي‌آيد!! البته كسي گوشي بر نمي‌دارد!! گويا تلفن يك طرفه است، از اداره به بيرون؟؟
امتحان كنيد تكذيبيه بفرستيد!!اما نه تلفني!!

زبان دراز

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا