شكايت از عملكرد اتوبوسراني يزد و حومه

سلام عليكم
بدينوسيله به استحضار مي رساند كه اينجانبه ساعت 14:35 مورخ 15/06/93 در پايانه اتوبوسراني شهداي محراب مسير شهرک گلستان پس از 40 دقيقه انتظار در ظهر تابستان خودرو واحد به کد 432 بنام آقاي جراحي داخل پايانه با بي توجهي از کنار من و ديگر مسافران که نزديک هم ايستاده بوديم گذشتند و با اينکه صدايشان کرديم و آهسته در حال حرکت بودند اهميتي ندادند.خوشبختانه قبل از خروج از پايانه چند نفري جلوتر ايستاده بود و نتوانست از پايانه خارج شود و توقف کرد.وقتي با عجله به اتوبوس رسيديم و سوار شديم دليل کارشان را پرسيديم و ايشان با تندي و بي احترامي گفتند از ماشين پياده شويد و با اينکه کارت زده بوديم و كرايه از ما كم شده بود ما را پياده کردند.وقتي موضوع را به بيسيم چي آقاي مهدي نيکرخ توضيح دادم و به ايشان گفتيم چرا پيگيري نمي کنيد با اينکه راننده مقصر بود به جاي تذکر به راننده ايشان با بداخلاقي گفتند اين ماشين شخصي نيست و با آژانس برويد!
به آقاي مهدي نيکرخ گفته شد چون شما پيگيري نکرديد از طريق استانداري پيگيري مي کنم ايشان گفتند هر کاري ميخواهيد انجام بدهيد و فاميل منم نيکرخه اگر خواستيد پيگيري کنيد.بعد هم با اشاره و صداي بلند به راننده کد 432 گفتند برو و سوارشون نکن ببينم ميخواهند چه کار کند!
همان لحظه با آقاي کريمي مسئول اتوبوسراني تماس گرفتم و ايشان طبق معمول گفتند نامه بنويسيد پيگيري مي کنم.نه تنها من بلکه اکثر مسافران مسير شهرک گلستان بارها از اين راننده به آقاي کريمي شکايت کردند اما اقدام مهمي صورت نگرفته و اين اتوبوس همچنان با بي احترامي و تندي با مسافران رفتار مي کند و به همين دليل اکثر مواقع تا آمدن اتوبوس بعدي مسير شهرک گلستان 15 دقيقه اي در پايانه معطل ميشويم تا با اين اتوبوس رفت و آمد نکنيم.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا