به گزارش دفتر روابط عمومي شركت توزيع نيروي برق استان يزد مهندس محمدرضا صحتي در بازديد مديركل دفتر روابط عمومي واموربين الملل استانداري يزد به تشريح فعاليت هاي شاخص شركت پرداخت و در اين باره گفت : گسترش خدمات موردنياز مشتركين و تامين و بهبود برق پايدار از وظايف اصلي اين شركت به شمار مي رود.
اين مقام مسئول در صنعت برق ، افكار سنجي و پژوهش با استفاده از روشهاي نوين از گروه ذينفعان را يادآور شد و اظهار داشت : امسال طرح سالیانه افکارسنجی از 5000 نفر از مشترکین، مراجعین دفاتر پیشخوان، تامین کنندگان و نهادها وسازمانهای دولتی انجام و پس از تجزیه و تحلیل نقاط قوت و ارائه راهکارهای بهبود ، نتايج آن اعلام شد.
وي به مكانيزه شدن فعاليت ها براي جلب رضايت مشتركين اشاره داشت و افزود: در حال حاضر خاموشي هاي با برنامه خطوط 20كيلوولت از ارسال پيامك به مشتركين صنعتي اطلاع رساني مي شود.
مهندس صحتي با اعلام اينكه كليه روستاهاي بالاي بيست خانوار و بيش از 98 درصد چاههاي كشاورزي برقدار است، در خصوص استقرار نظام مديريت عملكرد و تدوين سند استراتژيك شركت مطالبي را بيان كرد.
وي به فعاليتها و عملكردهاي شاخص دفتر روابط عمومي شركت نيز اشاره داشت و خاطرنشان كرد: فرايند گرايي و برنامه محوري در روابط عمومي ، ايجاد تعامل فعال و اثربخش با رسانه هاای مکتوب، دیجیتال ، رسانه های شنیداری و دیداری و همچنين استاندارد سازي فعاليت هاي شاخص روابط عمومي از جمله مهم ترين اين اقدامات است.
مهندس صحتي در بخش ديگر از سخنانش به فعاليت هاي فرهنگ سازي در حوزه مديريت مصرف ، استفاده از سامانه رسيدگي به شكايات مشتركين CRMو افتخارات شركت در حوزه روابط عمومي اشاره كرد.
داود پاك طينت ، مدير دفتر روابط عمومي وامور بين الملل استانداري يزد نيز در سخناني با ابراز خرسندي از فرآيندمحور شدن فعاليت ها در توزيع برق يزد اذعان كرد: نگاه ويژه به افكار سنجي و نياز مشتركين ضروري بوده و شفاف سازي آن توسط توزيع برق يزد شايسته تقدير است.
وي يكي از شاخص هاي موفقيت و پويايي روابط عمومي ها را در جلب رضايت ذينفعان دانست و گفت : داشتن سامانه هاي پاسخگويي و بروز براي خدمت رساني بهتر به مشتركين حائز اهميت است.
پاك طينت مقوله افكار سنجي را بسيار مهم برشمرد و خاطرنشان كرد:متاسفانه در سالهاي اخير ، توجه كمتري به اين قضيه شده است و نيازمند تحولي اساسي در اين زمينه هستيم.
مدير دفتر روابط عمومي استانداري تصريح كرد: در كنار مباحث سمعي وبصري ، اطلاع رساني ، تشريفات و تبليغات ، مبحث افكارسنجي كمرنگ تر ديده شده، در صورتي كه اين مبحث مكمل ديگر بخش ها است.
وي پس از اين سخنان ، از دفتر روابط عمومي بازديد و از نزديك در جريان فرآيند فعاليت هاي اين دفتر قرار گرفت.
این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید | |||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
مخاطبان آن لاین یزدفردا -فرداییان همیشه همراه یزدفردا در سراسر جهان |
> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید |
||||||||
|
- نویسنده : یزد فردا
- منبع خبر : خبرگزاری فردا
سهشنبه 04,فوریه,2025