با افزودن قسمت تصدیق گواهی امضای دیجیتال به سیستم جامع شهرسازی شهرداری یزد، کلیه مجوزهای صادره در مناطق به صورت الکترونیک تائید میشوند.
مدیر سیستم جامع شهرسازی شهرداری یزد در مصاحبه با خبرنگار ما با اعلام راهاندازی نهایی قسمت امضای دیجیتال در این سیستم گفت با تائید هر مجوز توسط مدیر منطقه، سیستم به صورت خودکار نامه را همراه با امضای دیجیتال وی به دبیرخانه ارسال میکند و مجوز مذکور پس از ممهور شدن تحویل مالک میگردد.
محمدحسین کاظمی ادامه داد این پروژه ابتدا در منطقه یک شهرداری اجرا و پس از گذراندن مرحله آزمایشی دیماه امسال کار خود را در مناطق دو و سه آغاز کرد.
کاظمی افزود امضای دیجیتال باعث حذف یک مرحله کاری و کوتاهشدن مسیر صدور مجوز خواهد شد که افزایش سرعت در پاسخگویی به ارباب رجوع را خواهد داشت.
شايان ذکر است بهينه كردن فرايند پاسخگويي به شهروندان درچارچوب گردش كارهاي موجود از اهداف آتي سازمان فاوا در مناطق سه گانه و ناحيه تاريخي شهرداري يزد مي باشد
مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید
- نویسنده : یزد فردا
- منبع خبر : خبرگزاری فردا
جمعه 24,ژانویه,2025