دبیر شورای سیاستگذاری باشگاه مشتریان گروه پیشگامان از افزایش سطح خدمات و مراکز طرف قرارداد این باشگاه خبر داد.
به گزارش روابط عمومی گروه تعاونی پیشگامان، امیراحمد سمیعی در نشست مطبوعاتی مدیران پیشگامان که با حضور خبرنگاران و مدیران رسانه ای استان برگزار شد، درباره راه اندازی این باشگاه گفت: گروه تعاونی پیشگامان بیش از 25 هزار سهامدار دارد که به طور قطع این موضوع تعداد مخاطبان و در واقع مشتریان زیادی را به دنبال دارد و از آنجا که این گروه هدف، بتوانند مزایای خوبی دریافت کنند، تاسیس باشگاه مشتریان احساس شد. در شورای سیاستگذاری گروه پیشگامان به این نتیجه رسیدیم که بهترین شیوه خدمات رسانی، ایجاد و توسعه این باشگاه است تا از این طریق بتوانیم به صورت ویژه و منظم به مشتریان خدمات ارائه دهیم.
دبیر شورای سیاستگذاری باشگاه مشتریان پیشگامان گفت: طراحی سناریوی باشگاه یکی از قدمهای حساس در راه اندازی باشگاه مشتریان است. ما به سناریویی نیاز داشتیم تا ببینیم افراد چطور می توانند کسب سود نمایند و در کنار آن یک رابطه وفادار و سودمند دو طرفه برای پیشگامان و برای مشتری ایجاد شود. در این سناریو مواردی چون نحوه امتیاز گیری مشتریان، نحوه ارتقای آنها، شکل دریافت خدمات یا مزیتها به ازای امتیازات دریافت شده، طراحی شد.
مدیر عامل شرکت کیفیت گستر پیشگامان افزود: در این راستا نرم افزار باشگاه مشتریان تهیه و بخش اشتراک در آن تعریف شد و کاربران در این باشگاه در سه سطح تعریف شدند . مشتریان یک پلاس بدون دریافت وجه به صورت رایگان عضو می شوند و خدمات حداقلی طرح تخفیفات را دریافت می کنند. مشتریان دو پلاس و سه پلاس، وجه اندکی پرداخت می کنند و البته سطح بیشتری از خدمات را دریافت می کنند. در حال حاضر حدود 14 مجموعه با شرایط متنوع، طرف قرارداد ما هستند که از جمله می توان به بیمه تعاون، گیم سنتر پیشگامان، فروشگاه کوک (محصولات اپل) و چند رستوران و مجموعه تفریحی اشاره نمود که در حال افزایش این مراکز هستیم.
مهندس سمیعی در پایان گفت: این گروه اهدافی دارد که ارائه خدمات در کمترین زمان و به بهترین شیوه در آن گنجانده شده است و امیدواریم مفتخر به ارائه خدمات مطلوبتر در سطح کشور باشیم.
مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید
- نویسنده : یزد فردا
- منبع خبر : خبرگزاری فردا
جمعه 24,ژانویه,2025