مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد گفت: روابط عمومی ها آیینه تمام نمای یک سازمان هستند که می توانند افکار عمومی و را به سمت و سوی سازمان سوق دهند.

به گزارش روابط عمومي کميته امداد امام خميني(ره)استان يزد، "محمد اکبری" در جمع اعضای کارگروه تخصصی منطقه 4 کشور با بیان این مطلب، فرهنگ سازي و اطلاع رساني را دو وظيفه اصلي كميته امداد برشمرد.

وی با اشاره به حضور مؤثر روابط عمومی در سازمان ها، افزود: در نهاد حمایتی کمیته امداد، روابط عمومی ها می توانند پل ارتباطی خوبی میان خیرین و محرومین باشند.

اکبری در ادامه با بیان اینکه افکار سنجی می تواند مدیران و مسئولین سازمان ها را پاسخگو کند، اظهار داشت: بین روابط عمومی و افکار سنجی پیوند بسیار محکمی است و زمانی یک سازمان پویا و فعال می شود که افکارسنجی در اولویت اصلی روابط عمومی باشد.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد هم در این نشست گفت: افکارسنجی جزو پیچیده ترین وگسترده ترین پدیده های اجتماعی است و نفوذ قدرت آن می تواند دیدگاه حاکمیت را هم تغییر دهد.

مهدی حجازی مهریزی با بیان اینکه افکارسنجی در عملکرد یک سازمان می تواند مؤثر باشد، افزود: شرط اصلی یک افکار سنجی اصولی ،توجه به ویژگیهای افکار عمومی وهمچنین پیش نیازهای افکار سنجی است.

 

مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا