تیمی برای نیاز سنجی مسائل محلات تشکیل شده است


يزدفردا :این مطلب را سید علی اکبر میروکیلی شهردار یزد در پنجاهمین جلسه شورای اسلامی شهر یزد اظهار داشت و افزود : ما از ابتدا به هیچ عنوان از مسائل و دغدغه های شهروندان در محلات غافل نمانده ایم ولی وسعت کار به قدری زیاد است که اقدامات صورت گرفته جوابگو نیست و بر این اساس به مدیران مناطق شهرداری ابلاغ شده تا پس از نیاز سنجی برنامه ریزی نمایند تا مشکلات محلات رفع گردد.
مهندس میروکیلی ضمن ارائه گزارش اقدامات انجام شده توسط شهرداری اظهار داشت در هفته قبل در ارتباط با مترو استارت كار زده شدو جلسه ای با مشاورین حمل و نقل و ترافیک در اين زمينه برگزار شد .
در خصوص اجرای سیستم اتوماسیون در شهرداری تاکنون بالغ بر 30 هزار پرونده از میان 50 هزار پرونده منطقه یک شهرداری کد گذاری شده است و امیدواریم تا پایان سال شاهد راه اندازی اتوماسیون در این منطقه باشیم.
وی گفت : در هفته گذشته قرارداد طرح تفضیلی بعد از جلسات متعددی که با مشاور طرح داشتیم منعقد شد و همچنین مشکلات پروژه میدان امام حسین (ع) درحال برطرف شدن است و ایراد عمده کار ، موضوع جابجائي تاسيسات برق است که با انجام آن در آینده ایی بسیار نزدیک بلوار کوثر به بهرده برداری خواهد رسید.
شهردار یزد درخصوص کشتارگاه جدید صنعتی یزد گفت : میزان مشارکت اولیه شهرداری در اين پروژه 15% بوده است در حالیکه تاکنون به 60 % رسیده است و سرمایه گذاری زیادی توسط شهرداری در این بخش صورت گرفته است ولی منفعت ما در این است که شهروندان گوشت سالم تهيه نمايند.

منبع "شوراي اسلامي شهر يزد

يزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا