در این نشست که علی اکبر رئیس زاده مدیر نگهداری پشتیبانی فنی ارتباطات دور، اولیا کارشناس و مسئول امور مشترکین و جلیلیان کارشناس نظارت بر دفاتر خدمات ارتباطی وشطرنجی رئیس اداره بازرسی و مسئولین اداره روابط عمومی حضور داشتند، معنوی رییس اداره روابط عمومی به بیان برخی ناهماهنگی های موجود در ارایه خدمات، نصب نمایه های خدماتی و تبلیغی و ... در دفاتر خدمات ارتباطی پرداخت و خواستار هماهنگی بیشتر شرکت، هم در بخش خدمات تلفن ثابت و هم در بخش خدمات تلفن همراه شد.
مدیر نگهداری و پشتیبانی فنی ارتباطات راه دور عمده مشکلات پاسخگویی دفاتر خدمات ارتباطی را منوط به گزینش و استخدام نیروهایی دانست که بتوانند با حقوق مکفی به صورت بلند مدت در دفاترمشغول بکار شوند و با کسب تجربه هرچه بیشتر در ارایه خدمات، کیفیت خدمات و پاسخگویی را افزایش دهند.
کارشناس نظارت بر دفاتر خدمات ارتباطی و رئیس اداره بازرسی نیز با تاکید بر این معضل بیان داشتند: موارد نظارتی مغایر با اهداف تجاری و جلب مشتری است و اگر تمهیداتی در خصوص افزایش درآمد دفاتر پیش بینی شود، تخلفات احتمالی هم کاهش خواهد یافت.
در پایان این نشست پیشنهاداتی از سوی حاضرین در جلسه به شرح زیر مطرح شد:
بنا به پیشنهاد رییس اداره روابط عمومی قرار شد طرحی برای ارزیابی منفرد پاسخگویان و جمعی دفاتر تهیه شود تا ضمن ایجاد رقابتی سالم بین دفاتر، انگیزه مالی و معنوی هم برایشان صورت پذیرد.
ارزیابی خدمات همراه توسط ناظر تلفن همراه و ارزیابی خدمات تلفن ثابت توسط ناظر تلفن ثابت براساس فرم های تنظیم شده و موجود هر یک، انجام شده و در پایان هر فصل با جمع بندی صورت گرفته و 3 دفتر به عنوان دفتر برتر فصل معرفی شوند. این طرح ارزیابی قرار شد توسط اداره بازرسی، به شهرستان های تابعه نیز ابلاغ گردد.
- نویسنده : یزد فردا
- منبع خبر : خبرگزاری فردا
پنجشنبه 16,ژانویه,2025