امام جمعه يزد بسيجيان را به درنظر داشتن خدا در همه امور، سفارش كرد



نماينده ولي فقيه و امام جمعه يزد، بسيجيان را به در نظر داشتن خدا در همه امور، توصيه كرد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمين محمد علي صدوقي روز سه‌شنبه به مناسبت آغاز هفته بسيج در جمع فرماندهان سپاه پاسداران منطقه يزد، گفت : در انجام همه كارها فقط خدا و جلب رضايت او را در نظر بگيريم.

وي اظهارداشت: در اين صورت است كه تمام كارهايمان، عبادت محسوب مي‌شود و معني واقعي پيدا مي‌كند.

امام جمعه يزد گفت: اگر انگيزه انسان در عبادت، متفاوت باشد اجر آن نيز متفاوت خواهد بود.

وي با اشاره به اخلاص بسيجيان، گفت: هر چه اخلاص انسان بيشتر باشد، كارها و عبادتهاي او نيز ارزش و معناي بيشتري پيدا مي‌كند و بيشتر مورد قبول خدا قرار مي‌گيرد.

حجت‌الاسلام والمسلمين صدوقي اضافه كرد: ارزش و اجر عبادتي كه هدف آن فقط جلب رضاي خداباشد بيشتر از آن‌است كه به‌خاطر ترس از جهنم و كسب بهشت باشد.

وي به اهميت نماز بعنوان يك عبادت بزرگ در اين زمينه اشاره كرد و گفت:
نماز، انسان را به ياد خدا مي‌اندازد و ياد او را در دل‌ها زنده مي‌كند.

وي در بخشي از سخنانش باگراميداشت ياد و خاطره شهداي هشت سال دفاع مقدس بر حفظ و حراست از آرمان‌هاي امام(ره)، انقلاب و شهدا تاكيد كرد.

فرمانده سپاه پاسداران منطقه يزد نيز با اشاره به سالروز تشكيل بسيج به فرمان حضرت امام (ره)، گفت: امروز، بسيج به درخت تناوري تبديل شده است.

سردار محمد علي مهره‌كش افزود: بسيج، امروز سازماني قوي و نيرومند است و آمادگي دارد كه در هر عرصه‌اي كه نظام و مسوولان صلاح بدانند، خدمت كند.

وي با بيان اينكه دوهزار پايگاه‌مقاومت بسيج در استان يزد فعاليت مي‌كنند از راه‌اندازي بسيج جامعه هنرمندان در آينده نزديك خبر داد.

از يكم تا هفتم آذر ماه، هفته بسيج نامگذاري شده است.







  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا