یزدفردا:مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد گفت: توانمندسازی خانواده های تحت حمایت از اولویت های کاری این نهاد است که این امر با اجرای طرح پالایش دنبال می شود.

به گزارش روابط عمومي کميته امداد امام خميني(ره)استان يزد، "محمد اکبری" در دیدار با فرماندار شهرستان مهریز با بیان این مطلب افزود: طرح پالایش با رویکرد توانمند‌سازی و ساماندهی مددجویان این نهاد در سراسر کشور در حال اجراست.

وی اظهار داشت: طرح پالایش در راستای اجرای مصوبه مجلس و دولت مبنی بر خروج سالانه 10 درصد از مددجویان توانمند شده در کمیته امداد امام خمینی(ره) اجرا می شود.

اکبری توسعه مشارکت های مردمی را از دیگر اولویت‌های کمیته امداد عنوان کرد و گفت: خوشبختانه با تلاش امدادگران کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد این امر در طی سالهای اخیر رشد خوبی داشته است.

فرماندار شهرستان مهریز هم در این دیدار ضمن قدردانی از تلاش امدادگران کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: کمیته  امداد با فعالیت های مؤثر خود توانسته چهره فقر را در جامعه کمرنگ کند.

کیانی مقدم به فعالیت های مؤثر این نهاد مقدس در راستای فقرزدایی و رفع نیاز محرومان و نیازمندان اشاره کرد و افزود: کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان مهریز یکی از نهادهای موفق این شهرستان است که همواره یاریگر محرومان و مستضعفان است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد به همراه معاونین و مدیران ستادی در ادامه سفر خود به شهرستان مهریز از طرح های خودکفایی مددجویان بازدید کردند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا