یزدفردا :در لابلای خبرهای امروز خبرهای خواندنی زیادی است که به خواندنش می ارزد و همکاران سرویس تامین خبر یزدفردا سعی خواهند کرد با بازنشر خبر های انتخابی تحت عنوان در لابلای اخبار فرداییان را از آنها مطلع نمایند .


هتل هرمي کره شمالي که پايه‌هاي آن در سال 1987 بنا شد، پس از گذشت 2 دهه سرانجام در سال 2013 افتتاح خواهد شد.

به گزارش  آي او ال، اين هتل 105‌طبقه که به «هتل سرنوشت» مشهور است و کار ساخت آن به دستور کيم جونگ ايل فقيد در سال 1987 آغاز شده بود، امروز يکي از نمادهاي مشکل اقتصادي کره شمالي است.

گزارش‌ها حاکي از آن است که برخلاف ترديد مردم درباره پايان يافتن مراحل ساخت اين هتل، شرکتي سوييسي که مسووليت اتمام اين پروژه را برعهده دارد بخشي از اين هتل را در سال آينده افتتاح خواهد کرد.

روزنامه «جونگ آنگ ديلي» چاپ سئول نيز از افتتاح اين هتل در ماه‌ جولاي يا آگوست سال 2013 با آغاز فعاليت 150 اتاق در طبقات فوقاني آن خبر داد.

در اين گزارش آمده است: «هتل سرنوشت» پيونگ يانگ مجتمعي چندمنظوره است که 3 طبقه ابتدايي آن لابي، رستوران و مراکز فروش را در بر مي‌گيرد و باقي طبقات آن اکثراً تجاري است.

به گزارش ميراث آريا، شهروندان پيونگ يانگ در سال 2013 در انتظار افتتاح هتلي خواهند بود که در سال 2008 «بدترين ساختمان تاريخ بشر» شناخته شده بود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا