نشریه‌ «کیهان کاریکاتور» به‌دلیل انتشار کاریکاتوري موهن نسبت به ساحت مقدس حضرت یوسف (ع) با استناد به مواد 6 و 12 قانون مطبوعات توقیف و مقرر شد پرونده‌ آن براي رسیدگی به دادگاه فرستاده شود

«كيهان كاريكاتور» توقيف شد

نشریه‌ «کیهان کاریکاتور» به‌دلیل انتشار کاریکاتوري موهن نسبت به ساحت مقدس حضرت یوسف (ع) با استناد به مواد 6 و 12 قانون مطبوعات توقیف و مقرر شد پرونده‌ آن براي رسیدگی به دادگاه فرستاده شود.

لغو مجوز خبرگزاري «وفا» و توقيف «كيهان كاريكاتور» در جلسه‌ي  هیأت نظارت بر مطبوعات اعلام شد.

پرونده‌ خبرگزاری «وفا» با استناد به تبصره‌ 4 ماده‌ 1 قانون مطبوعات و نیز رأی قطعی شماره‌ 9109970900301912 مورخ 14 / 6 / 91 دیوان عدالت اداری مبنی بر لغو مجوز این خبرگزاری بررسی و اعلام شد.

همچنین نشریه‌ «کیهان کاریکاتور» به‌دلیل انتشار کاریکاتوري موهن نسبت به ساحت مقدس حضرت یوسف (ع) با استناد به مواد 6 و 12 قانون مطبوعات توقیف و مقرر شد پرونده‌ آن براي رسیدگی به دادگاه فرستاده شود. در ادامه‌ این جلسه، تقاضاهای تغییر وضعیت، صاحب امتیازی و مدیرمسئولی 30 نشریه بررسی و مورد موافقت قرار گرفت.

به گزارش ایسنا،در این جلسه با تغییر صاحب امتیازی نشریات «برنامه و بودجه» به «معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی ريیس‌جمهور (مؤسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه‌ریزی)»، «آهنگ زندگی» به «مهدی بگلری»، «صدای تالش» به «علی پورحسن آستانه» موافقت و با تغییر مدیرمسئولی نشریات «تغذیه طیور صنعتی» به «محمدرضا محمد یوسفی» و «بازار و سرمایه» به «مهدی آزادواری» موافقت شد.

همچنین در این جلسه تغییر وضعیت 25 نشریه مورد بررسی و تصویب قرار گرفت.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا