به همت سازمان اسناد و كتابخانه ملي استان يزد و با همكاري اداره كل حفظ آثار و نشر ارزشهاي دفاع مقدس، ششمين نشست از سلسله گفتگوهاي يزدشناسي در روز دوشنبه سوم مهرماه سال جاري، در محل سالن اجتماعات بنياد ملي نخبگان برگزار مي شود.

  به همت سازمان اسناد و كتابخانه ملي استان يزد و با همكاري اداره كل حفظ آثار و نشر ارزشهاي دفاع مقدس ششمين نشست از سلسله گفتگوهاي يزدشناسي در روز دوشنبه سوم مهرماه سال جاري، در محل سالن اجتماعات بنياد ملي نخبگان برگزار مي شود.

   در راستاي حفظ و نهادينه كردن فرهنگ و تاريخ غني يزد و به منظور انتقال گنجينه عظيم دستاوردهاي آبا و اجدادي، ششمين نشست از سلسله گفتگوهاي يزدشناسي با موضوع «ايثار و مقاومت در فرهنگ يزد با تأكيد بر تاريخ 8 سال دفاع مقدس» قرار است از ساعت 19روز دوشنبه سوم مهرماه سال جاري در محل سالن اجتماعات بنياد ملي نخبگان واقع در بلوار دانشجو، روبروي پارك شادي برگزار شود. در اين نشست ايثار و مقاومت مردمان اين ديار در مقابل هجمه هاي بيگانگان مورد بررسي قرار خواهد گرفت و در نگاهي ويژه با حضور شاهدان و رزمندگان نام آور استان و پژوهشگران اين عرصه به موضوع نقش آفريني مردمان يزد در دوران هشت ساله دفاع مقدس پرداخته خواهد شد..

  به گفته محمدرضا ملك­ثابت، مدير سازمان اسناد و كتابخانه ملي استان يزد، سلسله نشست هاي يزدشناسي به صورت ماهانه برگزار مي شود و در هر نشست، يكي از ابعاد و ويژگي­هاي خاص استان يزد مورد بررسي قرار مي­گيرد. در اين نشست آقايان دكتر احمدعلي زارع مهرجردي، دكترسيدجليل ميرمحمدي، سردار ساعي شاهي، مهندس كلانتري سرچشمه، مهندس صديقي. آقاي جواد كمالي و سركار خانم زهرا مجيبيان سخنراني خواهند كرد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا