سیداحمد حقانی گفت: دو بانده شدن جاده طبس – ده محمد- بردسكن در دست كار است كه اولين مرحله كميسيوني خود را پشت سر گذاشته است و آينده خوبي را براي بخش دستگردان رقم خواهد زد.

طبس- سرپرستی یزدفردا: بخشدار دستگردان در نشست خبری سرپرست فرمانداری، بخشداران و روسای شورای اسلامی بخش های دستگردان و دیهوک، گفت: وضعيت راههاي بخش دستگردان بسيار نگران كننده است كه در مكاتبات عدیده به مديران ارشد استانی و کشوری منتقل شده است  و در سفر مديريت بحران استانداري یزد نیز قولي هایی داده شد كه در آينده نزديك  مسیر مواصلاتی عشق آباد به بردسکن تا روستای تپه طاق آسفالت روكش آن انجام مي شود و آب نماها نیز در حال بهسازی است.

"سیداحمد حقانی" افزود: مسیر راه جديد تپه طاق به عشق آباد در حال اجرا  است كه 18 كيلومتر آن اجرايي شده است و طي سالهاي آينده و نزديك اين معظل موجود در جاده عشق اباد- بردسکن برطرف خواهد شد.

این مقام مسئول ضمن تقدیر از نگاه ویژه مدیران ارشد استان یزد به بخش دستگردان و تشکر از مهندس نوروزی معاون عمرانی استاندار، خاطرنشان کرد: دو بانده شدن راه طبس – ده محمد و بردسكن در دست كار است كه اولين مرحله كميسيوني خود را پشت سر گذاشته است و آينده خوبي را براي بخش دستگردان رقم خواهد زد.

وی گفت: مسكن مهر عشق آباد با 172 واحد در دوفاز به اجرا در آمد، که برخی درمراحل پاياني كار و برخي نيز آماده تحويل است .

بخشدار دستگردان از افتتاح لوله گذاري چاه شمااره 2 ميان تكاب، افتتاح مركز بهداشتي درماني و نیز مدرسه شبانه روزي روستای تپه طاق، افتتاح سالن ورزشي امام رضا (ع) و سالن ورزشي شهداي بسيج عشق اباد و برگزاری جلسه شوراي اداري بخش دستگردان با حضور میهمانان مسئول از شهرستان طبس در هفته دولت خبرداد. 

 نشست خبری فرماندار و بخشداران شهرستان طبس در هفته دولت

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا