درمراسم تودیع رئیس پیشین و معارفه رئیس جدید کانون زبان ایران، علیرضا جلالی، رئیس کانون زبان ایران ضمن تبریک به مناسبت تولد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) بیان کرد: وقتی تاریخچه مدیریت های کانون زبان ایران را بررسی می کنیم درمی یابیم که یکی از رازهای موفقیت کانون زبان ایران در سال های مختلف حضور افراد وارسته و توانمند در این مجموعه بوده است و امیدوارم بتوانیم از یافته ها و ساخته های موجود حراست کنیم و آن را ارتقاء بخشیم.
 
 
جلالی ادامه داد: قصد ندارم از روز اول برنامه هایی را اعلام نمایم تا مصداق " دور از گود فن بسیار داند" شوم و یا خدای ناکرده موجب فساد ایده ها گردد، اما انشاء ا... مانند گذشته در راه توسعه، کیفیت و تنوع بخشی فعالیت ها در این مجموعه قدم بر می داریم. با توجه به این که توسعه کمی در سال های گذشته در کانون زبان بسیار خوب صورت گرفته است، خوب می دانیم که باید کیفیت و تنوع بخشی نیز سهم بیشتری را به خود اختصاص دهد.
جلالی خاطر نشان کرد: از خداوند متعال استمداد می جوییم و در این مسیر دست همه کسانی را که به ما یاری برسانند به گرمی می فشاریم.
رئیس کانون زبان ایران در پایان سخنانش افزود: الگوی رفتاری ما با توکل به خداوند متعال در ایام پیش رو در سه جمله خلاصه خواهد شد: توسعه ی مدبرانه، کیفیت بخشی محققانه و پشتیبانی مخلصانه.


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا