بيمه بي شك به عنوان يكي از مهمترين خدمات قابل ارائه به مشتريان در عصر كنوني محسوب مي شود.لزوم برقراري ارتباط موثر با مشتريان، روانشناسي مشتريان، تنوع در نوع ارتباط و انواع مشتري بيمه از جمله مواردي است كه پرسنل بيمه مي بايست با آن آشنايي كامل داشته باشد.در اين برنامه آموزشي تلاش مي نماييم تا اين مهم را به شيوه اي مدرن و امروزي به ايشان انتقال دهيم.
سمينار آموزشي " اصول بازاريابي مدرن خدمات بيمه " روز يكشنبه مورخ 15 مرداد 91 به همت گروه مهرآوران یزد از ساعت 16 الي 22 در محل هتل پارسيان يزدبرگزارخواهد شد .
محتواي آموزشي سمينار به شرح زیر اعلام شده است :
مقدمه اي بر اهميت تغييرات در عصركنوني
ارتباط و مفاهيم كاربردي آن در بيمه
مروري بر منشور اخلاقي بيمه
انواع بازاريابي – بازاريابي تلفني
بازاريابي حضوري
بازاريابي مكاتبه اي
انواع مشتريان
مدل Aida در متقاعد كردن مشتريان بيمه
4Pمدل درآميخته بازاريابي خدمات بيمه
روش هاي مشتري يابي خدمات بيمه
تمهيدات حين ارتباط با مشتري
ياد داشت برداري
مفاهيم زبان بدن مشتري
Body language
پاسخ گويي به تماس مشتريان
كسب رضايت مشتريان بيمه
خاتمه فروش
- نویسنده : یزد فردا
- منبع خبر : خبرگزاری فردا
یکشنبه 29,دسامبر,2024