یزدفردا :رئیس اداره تعاون ، کار و رفاه اجتماعی گفت: عملیات ساخت سکوی تماشاگران مجموعه ورزشی کارگران مهریز آغاز شد.

رئیس اداره تعاون ، کار و رفاه اجتماعی مهریز در گفتگو با یزد فردا گفت: عملیات ساخت سکوی تماشاگران زمین چمن فوتبال مجموعه ورزشی کارگران مهریز آغاز شد.
سید حسین سالاری افزود: برای ساخت این سکو دو میلیارد و هفتصد میلیون ریال اعتبار برآورد شده است که مبلغ 940 میلیون ریال آن از اعتبارات سال 1390 بوده که کار شروع شده و 740 میلون ریال از این مبلغ از اعتبارات استانی و دویست میلیون ریال از اعتبارات وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی تامین شده است.

وی اظهار داشت:سکو در زمینی به مساحت 650 متر مربع احداث می شود و دارای امکانات سرویس بهداشتی، رختکن بازیکنان، اتاق ویژه داوران و اتاقهای استراحت ورزشکاران می باشد.

رئیس اداره تعاون ، کار و رفاه اجتماعی مهریز ابراز امیدواری نمود مابقی اعتبارات لازم با عنایت فرماندار محترم و مسئولین استانی جهت ادامه کار در سال جاری تخصیص داده شود.

سالاری با بیان اینکه نشاط و شادابی درمحیط کار  یکی از عوامل مؤثر در افزایش بهره وری می باشد افزود: با تکمیل و ساخت پروژه های ورزشی اداره تعاون ، کار و رفاه اجتماعی مهریز گام بلندی در جهت ارتقاء سطح سلامت جسمی و روحی کارگران عزیز برداشته می شود و در کنار آن  می توانیم از پتانسیل موجود در ورزش کارگران در سطح ورزش قهرمانی استان و کشور نیز استفاده نماییم .










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا