دخيل عباس زارعزاده:اگر نماینده مجلس به دلایل مختلف به صاحبان ثروت و كانون‌های قدرت وابستگی پیدا كند زبانش زبان گویای امت نخواهد بود

به گزارش يزد فردا نماینده‌ی بافق و مهریز در مجلس گفت: اگر برای مردم دنیاطلبی و قدرت‌پرستی مسئولان در هر پست و مقامی كه باشند محرز شوند، یقینا از چشم مردم خواهند افتاد.

حجت‌الاسلام دخیل عباس زارع‌زاده، با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری مبنی بر ضرورت پرهیز مسوولان از آفات هشت‌گانه، گفت: اگر نماینده جایگاه و شان خود را بداند و خود را زبان، گوش، چشم و دست و پای مردم بداند و در راستای نیازهای واقعی و اساسی مردم حركت كند یقینا محبوبیت خواهد یافت.

وی تاكید كرد: اگر نماینده خود را تافته جدابافته بداند و پس از مدتی بر این تصور باشد كه مردم حتما باید او را انتخاب می‌كردند یقینا در دام آفاتی از جمله خودمحوری، غرور و خودشیفتگی می‌افتد.وی خاطر نشان كرد:‌امام خمینی (ره) سمبل محبوبیت در قلوب مردم بود، مقام معظم رهبری نیز تمامی زندگی خود را بر همین الگو استوار كردند و ایشان خود به مظهری از پرهیز از آفات تبدیل شدند و همه مسئولان كشور در هر رده و پستی باید در این مسیر حركت كنند و اساسا محبوبیت و مقبولیت در عمل به این شیوه است.

نماینده‌ی بافق و مهریز تاكید كرد: حفظ حریت، افزایش تاثیرگذاری مجلس و در راس امور ماندن قوه مجریه در دوری از آفات به ویژه دوری از دنیاطلبی و قدرت‌پرستی است.

در این صورت مجلسی خواهیم داشت كه زبان و اندیشه‌اش آزاد است و می‌تواند چالشها را به درستی تشخیص داده و با نظارت بر سایر قوا، در حد وسع، در رفع چالشها اقدام كند.

زارع‌زاده تاكید كرد:اگر نماینده مجلس به دلایل مختلف به صاحبان ثروت و كانون‌های قدرت وابستگی پیدا كند زبانش زبان گویای امت نخواهد بود و این موضوع مانع از در راس امور ماندن مجلس می‌شود.

نماینده‌ی بافق و مهریز متذكر شد: مجلس هشتم بهتر می‌توانست در برابر مسئولان اجرایی كه در مسیر قانون حركت نمی‌كنند، اقدام كند.این مجلس می‌توانست واقعیات را شفاف‌تر دیده و در حقیقت جنبه‌ی نظارتی مجلس را با حفظ حریت خود دنبال كند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا