یزدفردا :رییس هیات دو و میدانی شهرستان مهریز طی نامه ای خطاب به نماینده مهریز  به برکناری خود اعتراض کرد .

متن کامل این نامه به شرح زیر است:

 

 

حجه الاسلام والمسمین دخیل عباس زارع زاده

نماینده محترم مردم شریف مهریز در مجلس شورای اسلامی

با سلام و تحیت؛

با احترام اینجانب محمد حسین زارع بیدکی که به مدت 6 سال به عنوان رییس هیات دو و میدانی شهرستان مهریز خادم ورزش شهرستان مهریز بوده ام، بدون هیچ گونه مزد و منتی تمام تلاش خود را برای اعتلای ورزش شهرستان و استان گذاشته ام، مورد بی مهری قرار گرفته و در اقدامی عجولانه و دور از شان یک مدیر ، یک شبه از مسوولیت خود توسط سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان مهریز کنار گذاشته شدم.

این اقدام عجولانه در حالی صورت پذیرفت که در 6 سال اخیر تربیت بیش از 15 قهرمان کشور و 8 ملی پوش در رشته دو و میدانی تنها گوشه ای از فعالیت های اینجانب در هیات دو و میدانی مهریز بوده است. درخشش ورزشکاران قهرمان شهرستان مهریز در مسابقات قهرمانی کشور و کسب مدال های رنگارنگ با مربیگری بنده به عنوان مربی تیم استان یزد قابل کتمان نیست؛ این قدر فعالیت های ورزشکاران شهرستان مهریز درخشان بوده که مهریز را قطب دو و میدانی استان یزد تبدیل نموده و اکثر افتخارات دو و میدانی استان یزد توسط قهرمانان مهریزی کسب شده است.

حال با همه این تفاسیر این اقدام عجولانه در کنار گذاشتن اینجانب از ریاست هیات دو و میدانی شهرستان مهریز که نارضایتی عمومی در شهرستان و استان را به دنبال داشته، بدون هیچ دلیل و مدرکی چگونه قابل توجیه می باشد؟

از جنابعالی به عنوان فردی دلسوز و نماینده ای شجاع و نترس که تجلی وحدت مردم شریف شهرستان مهریز می باشید، تقاضامندم ضمن بررسی مسایل به وجود آمده، اقدام عاجل در این مورد صورت پذیرد تا همچنان ورزش و علی الخصوص رشته دو و میدانی شهرستان مهریز در اوج قله های استان و کشور بدرخشد.

 

با تشکر

محمد حسین زارع بیدکی

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا