بومی‌سازی مدیریت‌های شهرستانی می‌تواند کمک بسیار بزرگی در ایجاد عدالت در سطح استان و شهرستان‌ها داشته باشد

به گزارش يزد فردا نماینده منتخب حوزه انتخابیه مهریز، ابرکوه، بافق، بهاباد و خاتم درمجلس شورای اسلامی با اشاره به برنامه‌های استانی خود در مجلس نهم اظهار داشت: ایجاد عدالت در تقسیم زیرساخت‌های اقتصادی، فرصت‌های شغلی و مدیریت مؤثر استان، مهم‌ترین هدف من در مجلس نهم خواهد بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین دخیل‌عباس زارع‌زاده همچنین با اشاره به بومی‌سازی مدیریت‌های شهرستانی خاطرنشان کرد: بومی‌سازی مدیریت‌های شهرستانی می‌تواند کمک بسیار بزرگی در ایجاد عدالت در سطح استان و شهرستان‌ها داشته باشد.

وی دفاع از ارزش‌های دینی و ارتقای سطح فرهنگ ملی را از دیگر برنامه‌های خود عنوان و بیان کرد: ایران از پتانسیل و استعدادهای لازم برای رشد اقتصادی برخوردار است و اگر از امکانات و زیرساخت‌های آن به درستی استفاده شود، می‌تواند از هر لحاظ مستقل زندگی کند.

منتخب مردم پنج شهرستان استان یزد در مجلس، با اشاره به ظرفیت بالای فکری نخبگان کشور و معادن و منابع طبیعی متنوع، خاطرنشان کرد: برخی کشورها نظیر عربستان رودخانه جاری ندارند اما با استفاده از تکنولوژی در ردیف صادرکنندگان مواد غذایی قرار گرفته‌اند اما آب‌های شیرین و روان کشور ما راهی دریاهای شور می‌شود که باید با بهره‌مندی درست از آن به یکی از صادرکنندگان مواد غذایی تبدیل شویم.

زارع‌زاده تاکید کرد: اگر از ظرفیت آب‌های شیرین و روان در مسیر تامین مایحتاج و مواد غذایی به درستی استفاده شود، نقش بسیار موثری در ایجاد اشتغال و رفع بیکاری خواهد داشت.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا