به گزارش خبر نگار يزد فردا مهدی کیانی مقدم در نشست پیگیری مشکلات مسکن مهر این شهرستان از پیگیری‌های مستمر برای تکمیل این واحدهای مسکونی خبر داد.
وی اظهار داشت: خانه‌دار شدن مردم از دغدغه‌های اصلی دولت و نمایندگان آنها در استان و شهرستان‌هاست که در همین راستا جلسات متعددی با پیمانکاران و مسئولان اتحادیه مسکن در این شهرستان برگزار شده و مشکلات و موانع تکمیل هر چه سریع‌تر واحدهای باقیمانده در دست پیگیری است.
کیانی‌ مقدم عنوان کرد: بی‌توجهی پیمانکار شهرک شهید بهشتی مشکل اصلی تاخیر در واگذاری واحدهای این شهرک به متقاضیان است که این امر در حال پیگیری است و در سریع‌ترین زمان ممکن این مشکل حل خواهد شد.
مدیرعامل تعاونی مسکن مهر مهریز نیز از تصمیم‌گیری در مورد خلع پیمانکار واحدهای شهرک شهید بهشتی خبر داد و گفت: پس از تاخیرها و مشکلات پی در پی پیمانکار شهرک شهید بهشتی، تصمیم بر خلعیت وی گرفته شده که پس از کارشناسی‌هایی که انجام خواهد شد، وی از کار برکنار می‌شود.
محمدعلی آقایی افزود: پس از خلع و انجام سلسله مراتب که با سرعت انجام خواهد شد، جلساتی با متقاضیان گرفته خواهد شد و پیشنهاد واگذاری واحدها بدون تکمیل شدن و با قیمت کارشناسی بررسی می‌شود.
وی از پیشرفت فیزیکی بیش از 85 درصدی 95 واحد مسکونی شهرک شهید علی زارع خبر داد و گفت: 143 واحد مسکونی شهرک شهید بهشتی هم با تاخیرهای صورت گرفته نزدیک به 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
371 واحد مسکن مهر در سه شهرک شهید رجایی، شهید بهشتی و شهید علی زارع در مهریز در حال ساخت است که 133 واحد از این تعداد به متقضایان واگذار شده است

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا