وارده به یزدفردا "یک مهریزی :دوشنبه شب بعد از نماز مغرب و عشا جناب آقای مهندس فرهمند که در مرحله‌ی اول انتخابات هیچ حضوری در جمع عامه مردم مهریز نداشتند به مسجد براستین مهریز آمده و به ایراد سخنرانی پرداختند. لازم به ذکر است از ابتدا تا انتهای این مراسم بیش از 40 نفر در این مسجد حضور نداشتند.

مراسم با ارائه گزارش عملکرد ایشان و همچنین توجیه برخی شایعات ( البته به گفته ایشان) شروع شد. پس  از این آقای فرهمند اعلام آمادگی جهت پاسخگویی به سوالات حضار نمودند. افراد سوال کننده که تعدادی از آن ها از دانشجویان مهریزی بودند با رعایت احترام و خوشامد گویی به جناب آقای فرهمند به ارائه سوالات خود پرداختند. سوالات پرسشگران در مورد گزارش عملکرد ارائه شده ایشان بود، اما ایشان جواب های کذایی و غیر معقول به مردم تحویل نمودند.

و اما اخلال در سیستم صوتی!!!

در خلال پرسشگری مردم یکی از حضار کنار آقای فرهمند رفته و با احترام خواستار ایراد سوال خود با میکروفون شد. این شخص ضمن سلام و خوشامدگویی به آقای فرهمند مژده استقبال پرشور مردم عزیز بافق و بهاباد از حجت الاسلام زارعزاده و دکتر فروزان نیا را داد و سپس سوالات خود را مطرح نمود. در این هنگام یکی از همراهان آقای فرهمند بجای ایشان با عصبانیت خاصی به گفتگو با شخص سوال کننده پرداخت و در همین حال آقای فرهمند به بهانه اینکه وقت تمام شده است از مسجد بیرون رفتند. حال بماند که مردم در اثنای بیرون رفتن آقای فرهمند با احترام خواستار جواب سوالات  باقی مانده خود بودند، اما کسی پاسخی نشنید.

حال به نظر  شما کاربران محترم در کجای این مراسم اخلال در سیستم صوتی به وجود آمده و چه کسانی اخلال کردند؟! چه بد اخلاقی انتخاباتی در این مراسم صورت گرفته است؟!

آیا این عملکرد ایشان توهین به مردم مهریز نیست؟!

توضیح آنکه سوال بسیاری از شهروندان مهریزی در مرحله اول انتخابات مجلس این بود که با توجه به اینکه آقای فرهمند نماینده قانونی مردم در مجلس بوده و هیچ کس حق جلوگیری از حضور ایشان را در جمع مردم ندارد پس چرا ایشان حتی یک ساعت در جمع مردم فهیم مهریز برای پاسخگویی  به سوالاتشان حاضر نشد و آیا حق این نبود که ایشان با یک اطلاع رسانی قبلی یکبار در بین همشهریان مهریزی حضور پیدا می کرد. ایشان در بروشورهای تبلیغاتی خود ادعا نموده اند که بیش از 40 بار به هر کدام از شهرستان های حوزه انتخابیه آمده اند. اما چرا در جمع عمومی مردم حاضر نشده اند، سأالی است که پاسخی بر آن ارائه نشده است؟

و نکته آخر اینکه سوالات بسیاری در اذهان مردم مهریز از نحوه عملکرد آقای فرهمند باقی مانده که تابحال پاسخی به  آنها داده نشده است. بماند تا بعد ....

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا