مدیر آموزش و پرورش و رئیس ستاد اسکان میهمانان نوروزی مهریز در آئین آغاز بكار این ستاد با بیان اینکه خدمت به میمانان عزیز فرهنگی توفیقی از جانب خداوند است از قبول مسئولیت همکاران در ستاد اسکان این مدیریت تقدیر کرد.
حسن حاضری گفت: بحمدالله با تلاش های شبانه روزی پرسنل تلاشگر آموزش و پرورش به ویژه اعضای ستاد اسكان ، این ستاد رسما كار خدمت رسانی به میهمانان عزیز فرهنگی را سه روز زودتر از موعد مقرر آغاز نمود .
وی ضمن ارائه توصیه هایی به همكاران در خصوص ارائه بهتر خدمت به میهمانان فرهنگی آنان را به سعه صدر و خوشرویی با این عزیران سفارش نمود.
وی با بیان اینکه 17 واحد آموزشی در سطح شهرستان مهریز جهت اسكان مسافران و میهمانان نوروزی تجهیز شده است افزود: این واحد های آموزشی با 150 اتاق و امكانات مورد نیاز در خدمت مسافران و میهمانان نوروزی می باشد .
وی اضافه كرد: علاوه بر فضاهای آموزشی تحت پوشش در صورت نیاز ، سایر مكان های مربوط به ادارات و نهادهای شهرستان هم در اختیار میهمانان گذاشته خواهد شد .
ستادمرکزی اسکان میهمانان نوروزی مدیریت آموزش و پرورش مهریز در بلوار ورودی (امام خمینی) جنب کلانتری در دبیرستان آیت الله کاشانی واقع شده است و با شماره تلفن‌های 5222393 و 5229060 آماده پاسخگویی به میمانان نوروزی می باشد
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا