به نام خدا

نماينده ولي فقيه وامام جمعه يزد، برحضور گسترده‌آحاد مردم در راهپيمايي روز جهاني قدس تاكيد كرد.

حجت‌الاسلام والمسلمين" محمد علي صدوقي" در خطبه‌هاي نماز جمعه اين هفته شهر يزد گفت: بايد به ياد شهدا و مردم مظلوم فلسطين در راهپيمايي روز قدس شركت و نفرت و انزجار خود را از اشغالگران اعلام داريم.

وي در عين حال اظهار داشت: مردم ماازبينش و تفكر ديني بالايي برخوردارند و امسال نيز همانند سالهاي قبل در اين راهپيمايي، حضور گسترده خواهند داشت.

وي كشتار مردم بي‌دفاع و مظلوم فلسطين به دست اشغالگران و ايادي استكبار را محكوم كرد.

امام جمعه يزد، همچنين اقدامات تروريستي اخير در اهواز را به شدت محكوم و بر دستگيري عاملان انفجار در اين شهر تاكيد كرد و افزود: بايد عوامل حادثه شناسايي و با قاطعيت با آنها برخورد شود.

امام جمعه يزد در بخشي ديگر از سخنانش همگامي و همراهي مجموعه مسوولان و مديران اجرايي با دولت را در رفع مشكلات مردم خواستار شد.

او تصريح كرد: برخي مشكلات براي مردم وجود دارد كه مديران بايد بيشتر به آن توجه كنند.

وي توجه، احترام و رسيدگي به خانواده‌هاي شهدا و ايثارگران، كمبود گاز خودروهاي سواري و عدم بهره‌مندي برخي مردم شهر از نعمت گاز شهري را از جمله مشكلات ذكر كرد.

صدوقي گفت: بسياري از شهرها و محلات اين استان داراي شبكه گاز شهري است اما مردم نمي‌توانند از آن بهره‌مند شوند، مسوولين امر نيز علت آن را وجود بخشنامه از وزارتخانه اعلام مي‌كنند.

امام جمعه يزد در پايان خطبه‌هاي نماز، فرارسيدن شب‌هاي قدر و هفته اطعام و اكرام نيازمندان را گرامي داشت و بر بهره‌گيري مومنين از اين شب‌ها و كمك به نيازمندان و مستمندان در ماه مبارك رمضان تاكيد كرد

منبع:انديشه

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا