رسایی :رد صلاحیت شدم ولی در سایت‌ها

یزدفردا: عضو شورای مرکزی جبهه پایداری در خصوص مطرح شدن ماجرای رد صلاحیتش گفت: رد صلاحیت شدم ولی در سایت‌ها و نه از سوی شورای نگهبان.

 

به گزارش خبرگزاری فارس از قم حجت‌الاسلام حمید رسایی در دومین نشست از نشست‌های جبهه پایداری که شنبه شب در حسینیه شهدا قم برگزار شد در خصوص لیست جبهه پایداری در قم اظهار داشت: ‌برای جبهه پایداری در قم در نظر داریم که کسانی که صلاحیت لازم را داشته باشند معرفی کنیم.

وی یادآور شد: البته اگر کسی در مجلس بود ولی از تریبون در راستای دفاع از ولایت و انقلاب دفاع نکرد و موضع گیری دو پهلو داشت، ما می‌گوییم که این فرد باید هزینه دهد تا مجددا جبران کرده و جایگاه را پیدا کند.

نماینده مردم تهران در مجلس تصریح کرد: باید بررسی کنید هر کس دارای صلاحیت است را انتخاب کنید.

وی در پاسخ به سئوالی در خصوص اینکه در شرایطی که در قم جامعه مدرسین از آقای لاریجانی حمایت کرده و لیست دادند، آیا جبهه پایداری باز هم لیست می‌دهد گفت:‌ هیچ کدام از علمای جامعه مدرسین چنین مسئله‌ای را قبول ندارند که نباید کس دیگری لیست بدهد.

رسایی با اشاره به حمایت برخی از لیست‌ها از کاندیداهای شاخص تاکید کرد: برخی از این مجموعه‌ها بدنام هستند و کاندیداها باید از آنها اعلام برائت کنند.

وی خاطر نشان کرد: این نظرات همه مشورتی است و هر کس باید تلاش کند که برای خودش یقین حاصل شود.

نماینده مردم تهران در مجلس گفت:‌ اگر من یقین دارم لباسم خونی است ولی عالمی بگوید این جوهر قرمز است آیا من می‌توانم نظر خود را کنار بگذارم، وقتی که شک و تردید دارم نظر آن آدم محترم می‌تواند تاثیرگذار باشد.

وی تاکید کرد: کسی حق ندارد بی‌احترامی کند و من مکلف هستم به یقین عمل کنم ولی این مسئله نباید موجب شود کسی نسبت به نهاد مقدسی مثل جامعه مدرسین بی‌احترامی کند.

رسایی در خصوص مطرح شدن رد صلاحیت او از سوی شورای نگبهان اظهار داشت: من رد صلاحیت شدم ولی در سایت‌ها نه در شورای نگهبان. این شایعه‌ای بود که روی آن کار کرده بودند.

وی در ارتباط با احضار شدنش به دادگاه ویژه روحانیت تاکید کرد: زمانی که مدیرکل ارشاد قم بودم روزنامه‌ای جعلی با مهر ارشاد وام 500 میلیون تومانی گرفته بود و حمایت می‌شد که با پیگیری‌های صورت گرفته شکایت شد و فرد مورد نظر نیز محکوم شد.

وی افزود: در مورد هفته نامه 9 دی تصویری از آقای خاتمی منتشر شده بود که قبلا نیز به چاپ رسیده بود و دلیلی برای توقیف 9 دی نبود و این حکم نقض شد.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری با اشاره به محل تامین هزینه تبلیغات جبهه پایداری گفت: قرار بر این شده که کاندیداهای تهران هر کدام 10 میلیون تومان آورده و یا وام بگیرند، جبهه پایداری بنای وابستگی به مراکز قدرت و ثروت ندارد و هیج جای مسئله‌داری از ما حمایت نمی‌کند.

وی در خصوص ادامه گفتمان سوم تیر تاکید کرد: ما گفته‌ایم مسیر سوم تیر را با هدایت آیت‌الله مصباح و انگشت اشاره آقا ادامه می‌دهیم.

 

خبر های مرتبط :

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا