به گزارش روابط عمومي استانداري يزد مسئول دفتر ارتباطات مردمي استانداري با اشاره به ارائه بيش از چهار هزار و پانصدوپنجاه درخواست حضوري و غير حضوري در مورد مشكلات عموم اقشار جامعه به اين دفتر گفت: از اين ميزان درخواست نزديك به دوهزار و پانصد مورد آن به نتيجه رسيده و مابقي نيز در دست بررسي است.
سيد احمد عبودتيان با تشريح عملكرد فعاليت هاي دفتر ارتباطات مردمي استانداري يزد افزود: اعضاي دفتر ارتباطات مردمي استانداري يزد موظف هستند با بررسي مشكلات مديريتي و قانوني موجود در برخي از دستگاه ها ي اجرايي در خدمات دهي دستگاه هاي دولتي به مردم كمك كنند.
وي انجام كارهاي نظارتي، رسيدگي به شكايات مردمي، برقراري عدالت ارتباطي و پيگيري درخواست هاي مردمي را از جمله فعاليت هاي دفتر ارتباطات مردمي استانداري يزد عنوان و تصريح كرد: به منظور برقراري عدالت ارتباطي بين مسؤولان دستگاه هاي اجرايي استان و عموم اقشار جامعه به ويژه مردم روستاها و مناطق در استان برنامه زمان بندي شده اي در اين دفتر تدوين شده است كه همه افراد جامعه با مسئولان استان ديدار كنند.
دفتر ارتباطات مردمي دراستانداري يزد پس از تشكيل دولت نهم كار خود را در راستاي تحقق عدالت اجتماعي و برقراري عدالت ارتباطي بين مردم و مسؤولين آغاز كرده است
- نویسنده : یزد فردا
- منبع خبر : خبرگزاری فردا
سهشنبه 24,دسامبر,2024