رياست سازمان آموزش و پرورش استان يزد در مراسم توديع و معارفه مديريت آموزش و پرورش ناحيه يك يزد گفت: مدير بايد با آينده نگري تغييراتي را ايجاد كند ، مديريت استفاده بهينه از امكانات و نيروي انساني مي باشد.
علي زابلي اظهار داشت: بايد خوب زيستن را به دانش آموزان آموخت و محيطي سالم ، خوب و شاد را براي دانش آموزان و معلمين فراهم كرد.
محمدعلي دست افشان مدير سابق آموزش و پرورش ناحيه يك يزد گفت : مطالباتي كه مردم از آموزش و پرورش دارند از هيچ ارگان ديگري ندارند.
وي افزود : اگربه آموزش و پرورش مباهات مي كنيم ، اولين كسي كه كارش را خوب انجام داده است معلم است.
دست افشان گفت : بحث نيروي انساني در آموزش و پرورش مقوله بسيارمهمي است كه متأسفانه در آموزش و پرورش مورد بي مهري واقع مي شود.
وي با اشاره به عملكرد آموزش و پرورش ناحيه يك در 3 سال گذشته گفت :تمامي مدارس متوسطه و 30 درصد از مدارس راهنمايي ناحيه يك به IT مجهز مي باشند.
دست افشان گفت : دبيرستانهاي فرهنگ در ناحيه يك در سال گذشته 100 درصد قبولي كنكور داشته اند و پيش دانشگاهي برازنده مقدم نيز نزديك به 2 برابر ميانگين كشوري در كنكور قبولي داشته است.
وي با اشاره به افتتاح اولين استخر آموزشگاهي گفت : اولين استخر آموزشگاهي و سالن تيراندازي در دبستان سوم خرداد امام شهر افتتاح شد.
دست افشان از افتتاح 12 پروژه بزرگ آموزشي و 16 پروژه در دست احداث خبر داد و گفت : تاكنون 6 پروژه ورزشي افتتاح شده و 6 پروژه ديگر ورزشي نيز در دست احداث مي باشد.
در پايان اين مراسم ضمن قدرداني از زحمات دست افشان در دوران مديريت ، محمد رضا بابايي بعنوان مديريت جديد آموزش و پرورش ناحيه يك يزد منصوب شد. بابايي در سخناني برنامه هاي كاري آموزش و پرورش را با تأكيد بر تربيت ديني اعلام كردند.
لازم به توضيح است طي مراسمي ديگر توديع و معارفه مسئول آموزش و پرورش منطقه زارچ نيز انجام شد ابتدا شريفي معاون آموزش و پرورش گزارشي از دوران يك ساله مديريت بابايي ارائه و رئيس سازمان ضمن معرفي محمدباقر ابوترابي بعنوان مسئول جديد اين منطقه از خدمان ارزنده محمدرضا باقري تقدير و تشكر كرد

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا