چهل و پنج طرح در مركز تحقيقات قلب و عروق يزد در دست اجراست

مركز تحقيقاتي و درماني قلب و عروق يزد زير نظر دانشگاه علوم پزشكي شهيد صدوقي از سال 1379 در بخش قلب بيمارستان افشارراه‌اندازي گرديده و تاكنون 12 طرح تحقيقاتي پايان يافته، 13 مقاله چاپ شده و همچنين 28 مقاله ارائه شده در كنگره‌هاي گوناگون در كارنامه اين مركز به ثبت رسيده است.

به گزارش ايسنا "هم‌اكنون اين مركز 45 طرح تحقيقاتي،‌20 پايان نامه در زمينه‌ي بيماري‌هاي قلب و عروق، 12 مقاله در دست چاپ و ترجيحاً براساس اولويت‌هاي كشوري 3 طرح بين دانشگاهي و همچنين 2 طرح و برنامه ملي را در دست اقدام دارد.

اين مركز درحال حاضر توسط 15 نفر از اعضاي هئيت علمي دانشگاه و ناظرين شورا، با همكاري 7 نفر پزشك پژوهشگر و 12 نفر پرسنل مشغول فعاليت مي‌باشد.

مركزتحقيقاتى ‌و درمان قلب و عروق يزد همچنين در راستاي اهداف خود اقدام به مشاوره علمي و متدولوژي و همكاري در انجام طرح‌هاي مشترك با تمامي اعضاي هيات علمي مرتبط،‌ دانشجويان پزشكي و ساير محققين مي‌نمايد.

شايان ذكر است، تاكنون كادر محققين و پرسنل اين مركز از افراد داوطلب يا مامور به خدمت تامين شده، كه در زمينه آموزش آمار و متدولوژي، كلاسهايي جهت آنها برگزارگرديده است.

گفتني است، اين مركز كه درصدد ايجاد زمينه‌هاي لازم جهت مصوب شدن مي‌باشد، در سال گذشته توانسته است حدود 107 ميليون ريال از محل اعتبارات معاونت پژوهشي و سازمان مديريت و برنامه‌ريزي‌ جذب نمايد.

يزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا