یزدفردا: همایش ویژه مشاوره ای ، برای والدین و مربیان در یزد برگزار شد.

به گزارش یزدفردا به نقل از روابط عمومي سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد، همایش مشاوره‌ای  ویژه مربیان و والدین روز چهارشنبه ۲ آبان در سالن تربیت معلم برگزار شد. 

این همایش با هدف آشنایی والدین و مربیان با روش‌های نوین تربیتی و کشف استعدادهای کودکان و نوجوانان دهه هشتادی و نودی برگزار شد و دکتر سعید عزیزی، مشاوره خانواده که سخنران این  برنامه بود ، به بررسی چالش‌ها و فرصت‌های تربیت این نسل‌ها  پرداخت.

محورهای اصلی همایش  شناخت ویژگی‌های نسل Z و آلفا ، با هدف بررسی خصوصیات روانشناختی و رفتاری این نسل‌ها و چگونگی تعامل موثر با آن‌ها ، در بخش کشف استعدادها ، روش‌های شناسایی و پرورش استعدادهای کودکان و نوجوانان در زمینه چالش‌های تربیتی، بررسی مشکلات و چالش‌های رایج در تربیت نسل‌های جدید و ارائه راهکارهای عملی بود. در این همایش به اهمیت نقش والدین و مربیان در تربیت و رشد کودکان و نوجوانان تاکید بسیار شد.

این همایش فرصتی استثنایی برای والدین و مربیان بود تا با جدیدترین روش‌های تربیتی و مشاوره‌ای آشنا شوند . همچنین در این همایش به روشهای بهبود روابط خانوادگی و تربیت بهتر کودکان و نوجوانان اشاره شد.

لازم به ذکر است این برنامه به همت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد برگزار شد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا