یزدفردا: سلسله نشست‌های شهر خانواده در یزد برگزار شد.

به گزارش یزدفردا به نقل از روابط عمومي سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد، سلسه نشست های شهر خانواده روز چهارشنبه ۲ آبان با موضوعات مهارت‌های زندگی موفق و با حضور اساتید و مشاوران برجسته در فرهنگسراشهید آوینی (تالار شهر) واقع در بلوار شهید صدوقی برگزار شد. 

هدف این نشست‌ها ارتقاء مهارت‌های زندگی خانوادگی و اجتماعی است. محوریت برنامه‌ها شامل موضوعاتی همچون ارتباط مؤثر، مدیریت استرس، تربیت فرزندان، و تقویت روابط زناشویی می‌باشد. این نشست‌ها فرصتی بی‌نظیر برای یادگیری و تبادل تجربیات در زمینه‌های مختلف زندگی خانوادگی و اجتماعی است.

 این برنامه که از ۲آبان شروع شده است و مقرر شده چهارشنبه هر هفته برگزار گردد .این نشست‌ها   ارتباط مؤثر شامل یادگیری تکنیک‌های ارتباطی برای بهبود روابط خانوادگی و اجتماعی ، 

مدیریت استرس شامل روش‌های کاهش استرس و افزایش آرامش در زندگی روزمره ،تربیت فرزندان شامل  راهکارهای تربیتی برای پرورش فرزندانی موفق و خوشبخت ،

تقویت روابط زناشویی ش نکات و تکنیک‌های بهبود روابط بین همسران را شامل می‌شود.

ازتمام یزدی ها دعوت می‌شود تا با حضور خود، به غنای این برنامه‌ها بیفزایند و از دانش و تجربیات اساتید بهره‌مند شوند. این نشست‌ها فرصتی استثنایی برای یادگیری و تبادل تجربیات در زمینه‌های مختلف زندگی خانوادگی و اجتماعی است که به همت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد برگزار شد و ادامه دار خواهد بود.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا