یزدفردا: استاندار یزد از مجموعه های شورای شهر به عنوان بازوی توانمند استان در مدیریت شهری نام برد و گفت: همراهی و همدلی تمامی دستگاه‌ها و نیز بهره‌گیری از تمامی گروه‌ها و سلایق سیاسی در راستای رفع مشکلات شهروندان در دستور کار قرار دارد.

به گزارش یزدفردا: دیدار اعضای شورای اسلامی شهر یزد و شهردار و معاونین شهردار با استاندار یزد برگزار و ضمن ارائه گزارشی از اقدامات و فعالیت های انجام شده، برنامه های آتی مجموعه مدیریت شهری تشریح شد.

استاندار یزد در این نشست با اشاره به لزوم ایجاد تفرجگاه‌های بزرگ در چهار گوشه شهر یزد اظهار کرد: احداث پارک کودک و شهرک سلامت و انتقال مخزن نفت و ریل راه آهن از محدوده شهر از جمله مسائلی است که باید برای تحقق آن برنامه‌ریزی شود.

محمدرضا بابایی در ادامه با اشاره به توانمندی‌ها و ظرفیت‌های مجموعه شورای شهر و شهرداری یزد گفت: مجموعه شورای شهر از افراد متدین و پرتلاش تشکیل شده است، لذا می‌توان در کنار هم اتفاقات خوشایندی را برای شهر و شهروندان رقم زد.

وی با تاکید بر لزوم برنامه‌ریزی جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی در شهر یزد تصریح کرد: نباید سرمایه‌های اجتماعی، فرصت ارتقا سطح بهداشت مردم و آبادانی استان صرف ایجاد اشتغال برای اتباع بیگانه و نیروی کار غیر بومی‌ شود.

بابایی در پایان مجموعه شورای شهر را بازوی توانمند استان در مدیریت شهری دانست و بر لزوم همراهی و همدلی تمامی دستگاه‌ها و مجموعه‌ها و نیز بهره‌گیری از تمامی گروه‌ها و سلایق سیاسی در راستای رفع مشکلات شهروندان تاکید کرد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا