طی مراسمی از زحمات سرهنگ دوم «حبیب عباسی » تقدیر و سرهنگ « حمیدرضا غنی پور » با حضور مقامات انتظامی استان یزد و مسئولان این شهرستان به عنوان فرمانده جدید انتظامی شهرستان بهاباد معرفی شد.

فرماندار بهاباد در آئین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان بهاباد در سخنانی با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای  هشت سال دفاع مقدس و شهدای مقاومت و شهدای نیروی انتظامی و امام  شهیدان ضمن  قدردانی از زحمات و تلاشهای سرهنگ دوم حبیب عباسی فرمانده سابق  نیروی  انتظامی  بهاباد و تبریک و خیر مقدم به  فرمانده نیرو ی انتظامی جدید شهرستان گفت : سرهنگ حبیب عباسی  فردی لایق، پای کار و دلسوز است  و با مردم بود و پله‌های ترقی را طی کرده است و مسؤولیت این شهرستان را تحویل فرمانده  جدید خواهد داد که  ایشان تازگی به سن  بازنشستگی رسیده اند .

وی ادامه داد: سرهنگ حمید رضا غنی پور هم مثل سایر همکاران نیروی انتظامی توانمند است و در شهرستان بهاباد سکان فرماندهی نیروی انتظامی را برعهده خواهد گرفت تا با استفاده از بسترهای موجود در بهاباد بتواند خدمات شایسته ای به این دیار ارائه دهد .

علیرضا تیموری  بیان داشت : امنیت، اتفاقی نیست و وقتی آرامش داخل شهرستان، استان و کشور وجود دارد، مرهون تلاش‌های نیروی انتظامی هستیم  و همه  باید قدردان آنها باشیم.

فرماندار بهاباد نسبت به  افزایش مهاجرت افراد غیر بومی درشهرستان وافزایش جمعیت این شهرستان تاکید کرد وافزود : نیروی انتظامی دراین شهرستان با توجه به رشد جمعیت افراد غیربومی نسبت به امنیت بیشتر تلاش و کوشش نماید .

در ادامه این آئین سرهنگ «حبیب عباسی » فرمانده انتظامی سابق  شهرستان نیز  طی سخنانی به  موضوع  امنیت  و عملکرد پلیس اشاره  و  تصریح کرد: امنیت یکی از  اساسی ‌ترین، بنیادی ‌ترین و زیر ساختی‌ ترین نیاز در تمام جوامع بشری است و حاکمان موظف به برقراری این نیاز و اجرای کامل امنیت در جامعه هستند.

وی گفت: در نظام سربلند جمهوری اسلامی که دشمنان آن در طول چهار دهه گذشته همواره تلاش کردند نظام را دچار چالش کنند، موضوع امنیت از اهمیت دو چندانی برخوردار است.

عباسی در بخش دیگری از سخنانش ضمن یاد شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای نیزوی انتظامی، عملکرد پنج ساله خود در شهرستان بهاباد را تنها ادای بخشی از دین خود به شهدا خواند.

انتهای پیام/

 

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا