هرکس یک وبلاگ را اداره کرده باشد می داند اداره یک سایت با چه مشکلاتی روبرو است و چه هزینه هایی را برای اداره کنندگان سایتها به همراه دارد بالاخره شوق الشعرا  نویسنده ی منتقد یزدی مدیر محترم سایت شوق دادکام هم یکی از فعالین این عرصه برای کاهش قسمتی از این هزینه ها برای اخبار استان یزد وبلاک توفان یزد را راه اندازی کرد ای کاش مسئولین قدر افرادی مثل شوق را می دانستند و حد اقل از قسمتهایی از انتقادهای او که منطقی و درست است استفاده کرده و تحویلش می گرفتند  تا امروز به جای اینکه شوق در وبلاگ بنویسد  سایت خود را در فضایی رایگان اداره کند  و اما نگاهی داشته باشیم به درددل شوق

توفان یزد متولد می شود

برآنیم تا تغییراتی را در سایت پدید آورده و اندک اندک، بدلیل بی تفاوتی حاکم، ازفضا و محدوده  یزد فاصله بگیریم، و اما با توجه به مشکلات فنی و دیگر مسائل، و برای صرفه جویی در هزینه، و استفاده بهینه از زمان، و سرعت در اطلاع رسانی، اینک در یک گام جدید، اخبار و مطالب در رابطه با استان یزد را در توفان یزد درج می کنیم، و مقالات و تحلیل ها را در شوق دات کام.

با ته مانده های توان می نویسیم. مهم نیست که در شوق دات کام باشد یا توفان یزد، مهم تنها اینست، که با شما باشیم و شما نیز با ما باشید. شب بخیر!

بر روی توفان یزد کلیک کنید

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا