یزدفردا: مدیر دفتر مدیریت و امور کارگزاران حج و زیارت استان یزد، از افزایش ۱۰ درصدی ثبت‌نام یزدی‌ها برای پیاده‌روی اربعین حسینی نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

سید حسن کلانتر با اشاره به نزدیک شدن به ایام اربعین حسینی، از افزایش ۱۰ درصدی ثبت‌نام یزدی‌ها برای پیاده‌روی اربعین حسینی در سامانه سماح نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

وی ادامه داد: تمام خدماتی که به زائران داده می‌شود منوط به ثبت‎‌نام در سامانه سماح https://samah.haj.ir است، یعنی تهیه بلیط قطار، هواپیما، اتوبوس، ارز مسافرتی و … همه منوط به این است که زائر در سامانه سماح ثبت‌نام کرده باشند.

مدیر دفتر مدیریت و امور کارگزاران حج و زیارت استان یزد افزود: بر همین اساس زائران استان یزد تا چهارم شهریور فرصت دارند نسبت به ثبت‌نام از این طریق اقدام کنند و تا نهم شهریورماه نیز از کشور خارج شوند.

وی اضافه کرد: ثبت‌نام در سامانه سماح با تکمیل اطلاعات، پرداخت حق بیمه و دریافت کد رهگیری کامل می‌شود و متقاضیان حضور در پیاده‌روی اربعین که فاقد گذرنامه معتبر هستند باید از هم اکنون برای دریافت گذرنامه اقدام کنند وفعالیت‌های مربوط به سفر اربعین را به روز‌های آخر موکول نکنند.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا