مهندس اولیاء: سازمان بازرگانی زمینه عرضه کالاهای یزد را در کشورهای همسایه فراهم کند

یزدفردا :مهندس علی اکبر اولیاء نماینده مردم شهرستان یزد و صدوق در مجلس شورای اسلامی صبح روز شنبه با حضور در سازمان بازرگانی استان یزد ضمن بازدید از این سازمان در جلسه ای با حضور رئیس و اعضای شورای معاونین آن شرکت کرد.
در این جلسه اسکندری و معاونین وی گزارشی از عملکرد، برنامه ها، توفیقات و ماموریت های مختلف سازمان بازرگانی در زمینه تجارت خارجی و صادرات ، بازرگانی داخلی و نظارت و بازرسی به اطلاع نماینده یزد رساندند.
مهندس اولیاء با قدردانی از زحمات مجموعه بازرگانی استان اظهار داشت بازرگانی موتور توسعه استان است و اگر دربخش بازرگانی فعال شویم تاثیر بسزایی در بخشهای صنعتی ، کشاورزی و خدمات خواهیم داشت و باسیاست راهبردی سازمان بازرگانی و ظرفیت بالقوه بخش خصوصی و تجاری یزدی می توان آینده درخشان تری را برای استان رقم زد وی از مسئولین این سازمان خواست با تمهیدات لازم زمینه حضور محصولات تولیدی استان را در کشور های همسایه بویژه عراق ، افغانستان و آسیای میانه بیش از پیش فراهم نماید.
این نماینده مجلس نقش مجامع امور صنفی و اتحادیه ها را در رونق اقتصادی و افزایش مبادلات تجاری بین استان یزد و سایر استان ها مهم توصیف کرد و خواستار تعامل بیشترسازمان بازرگانی و این تشکل ها شد.
عضو کمیسیون عمران مجلس اطلاع رسانی و تبلیغلت مناسب را از راهکارهای لازم برای معرفی محصولات و تولیدات استان برشمرد که هزینه آن با افزایش در آمد بخش خصوصی بخوبی جبران پذیر است . علی اکبر اولیاء از تولید کنندگان یزدکه با عرضه کالای مر غوب حیثیت استان را در طول سال های متمادی حفظ و ارتقاء بخشیده اند ، تشکر نمود.
محراب اسکندری همچنین در این دیدار از آغاز عملیات اجرایی نمایشگاه بین المللی یزد با سرمایه گذاری بخش خصوص خبر داد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا