نماينده ولي فقيه و امام جمعه يزد گفت: رييس جمهوري در نامه خود به بوش، منطق ايران و اسلام را بيان كرد.

حجت‌الاسلام "محمد علي صدوقي" در خطبه‌هاي اين هفته نماز جمعه يزد افزود:
اين نامه به جهانيان مي‌فهماند كه با توجه به تربيت و بينش اسلامي و به تبع آن منطق قوي كه ما داريم، مي‌توانيم با سخت‌ترين دشمنان خود مكاتبه كنيم و از منطق اسلام دفاع كنيم.

وي اظهار داشت: همچنين مي‌توانيم همه را به اسلام و به تبعيت از انبياء الهي دعوت كنيم و به همين سبب رييس جمهور كشورمان با سخت‌ترين دشمنان ما مكاتبه مي‌كند و منطق اسلام را بيان مي‌كند.

وي يادآور شد: اگر پيروان ساير اديان الهي به دستورات دين خودشان عمل كنند بسياري از مشكلات جامعه حل خواهد شد.

خطيب جمعه يزد افزود: اميدواريم بوش به خود بيايد و بازبيني در خود داشته باشد و با توجه به گذشته پيشينيان خود و جرم و جناياتي كه آمريكا انجام داده، كمتر به سوي ديكتاتوري و خونريزي برود.

نماينده ولي فقيه در استان يزد گفت: بعد از ‪ ۱۱‬سپتامبر بوش، جنگ صليبي را مطرح كرد و اين نشان مي‌دهد كه برنامه آنها ايجاد جنگ و ناامني در كشورها است و اين خوي طبيعي آنها است.

وي با اشاره به ناامني ايجاد شده در كشور عراق اظهار داشت: به اسم ايجاد آرامش و امنيت به عراق آمده‌اند اما اين كشور در ناامني به سرمي‌برد.

حجت‌الاسلام صدوقي در ادامه با اشاره به فرارسيدن هفته هلال احمر گفت: هلال احمر در كشور نيازمند امكانات و تجهيزات لازم است تا در مواقع بحراني بتوانند خدمات بهتري به مردم ارايه دهند.

وي بيان كرد: هلال احمر يك نهاد مردمي است كه انگيزه آن خدمت رساني به مردم در مواقع حساس است.

امام جمعه يزد لغو امتياز تنباكو توسط آيت الله ميرزا حسن شيرازي در سال ‪ ۱۲۷۰‬شمسي را نشانه عظمت و جايگاه والاي مرجعيت در جامعه ذكر كرد

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا