يکي از قوي ترين مردان به اتهام سرقت از دختران دستگير شد


يکي از قوي ترين مردان ايران به اتهام سرقت و آزار و اذيت چند دختر ، دستگير و تحقيق از وي آغاز شد.
به گزارش خبرنگار جام جم ، سال گذشته 2 دختر جوان با مراجعه به دادسراي جنايي و ارائه شکايتي عنوان کردند ، شب هنگام در منزل مسکوني خود حوالي کوي نصر (گيشا) در حال استراحت بوده اند که سه جوان پس از ورود به خانه و آزار و اذيت آنها ، اموالشان را سرقت کرده و متواري شده اند.

آغاز تحقيقات
به دنبال اين شکايت ، پرونده به دستور بازپرس جنايي براي پيگيري و تحقيق به شعبه 5 پليس آگاهي ارجاع شد. با بررسي و تحقيق مقدماتي دراين باره مشخص شد ، 2 نفر از متهمان با 2 دختر شاکي در ارتباط بوده اند. با به دست آمدن اين سرنخ ، مرحله بعدي تحقيقات نشان داد در اين سرقت ، يک ورزشکار رشته بدنسازي که از اعضاي قوي ترين مردان ايران است - مشارکت داشته است.

دستگيري 6 متهم
با جمع بندي اين اطلاعات ، ماموران در مرحله بعدي 2 متهم را دستگير و آنها اعتراف کردند به اتفاق 4 نفر ديگر که در ميان آنها يک ورزشکار بدنسازي نيز وجود دارد - پس از ارتباط و آشنايي با دختران جوان به خانه هاي آنها رفت و آمد مي کردند و در فرصتي که به دست مي آوردند ، به صورت 6 نفري آنها را مورد آزار و اذيت قرار مي دادند و اموالشان را سرقت مي کردند.

دستگيري متهمان
به دنبال اين اعترافات ، ماموران در مرحله بعدي ، 4 متهم از جمله ورزشکار معروف را شناسايي و آنها را دستگير کردند. با انتقال متهمان به شعبه 5 پليس آگاهي ، روز گذشته تحقيق در اين زمينه آغاز شد. بنا به اين گزارش ، در مرحله اول تحقيقات ، متهمان به 11 فقره سرقت و آزار و اذيت زنان و دختران اعتراف کردند و با ثبت اعترافات ، دستور شناسايي مالباختگان از سوي بازپرس دادسراي جنايي صادر شد. روز گذشته ، يک مقام آگاه در پليس آگاهي به خبرنگار ما گفت : ورزشکار دستگير شده به 2 فقره سرقت و آزار و اذيت دختران جوان اعتراف کرده است و تحقيق دراين باره ادامه دارد. وي افزود: بررسي هاي پليس نشان مي دهد ، سرقت از دختراني صورت گرفته که آنها نيز در محل سکونت خود سابقه خوبي ندارند. اين مقام آگاه اضافه کرد: تاکنون تعدادي از مالباختگان با مراجعه به دادسرا عليه متهمان شکايت کرده اند و موضوع همچنان در حال بررسي است.

يزدفردا  جام جم

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا