یزد فردا: فرماندار مهریز گفت: ۴۷ طرح در بخش‌های مختلف با سرمایه گذاری ۱۰۰ میلیارد تومان توسط دولت و بخش خصوصی طی هفته دولت در این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد.

«رضا زارع‌زاده» ضمن گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت، افزود:  این طرح‌ها در بخش‌های کشاورزی، بازآفرینی شهری، میراث فرهنگی، توزیع برق، بهزیستی، بنیاد مسکن، مخابرات، آب و فاضلاب روستایی، صنعت و معدن، راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و در حوزه بخشداری و دهیاری‌ها اجرا شده‌ است.

وی ادامه داد: ساماندهی مجموعه مهرپادین مهریز، ساماندهی سه گلزار شهدا، ایجاد تقاطع غیرهمسطح شهرک صنعتی مهریز، ساختمان پزشکی قانونی، ساخت یک مدرسه و ایستگاه اتش‌نشانی از مهمترین طرح‌هایی است که در این هفته افتتاح یا عملیات اجرایی آن شروع می‌شود.

فرماندار خاطرنشان کرد: با توجه فرارسیدن هفته دولت و سال آخر دولت تدبیر و امید، مسئولان دستگاه‌های اجرایی مهریز باید دستاوردهای دولت را در حوزه کاری خود منطبق بر واقعیت‌ها تبیین و منعکس کنند و مسائل مربوطه را با جدیت بیشتری پیگیری و حمایت از اقشار آسیبپذیر، صیانت از اشتغال، حمایت از تولید و کارآفرینی و بستر سازی تحقق جهش تولید را در اولویت اقدامات خود قرار دهند.

زارعزاده در پایان نیز گفت: با توجه به شیوع کرونا، بی‌توجهی به پروتکل‌های بهداشتی در آیین‌های مذهبی و عزاداری‌های ماه‌های محرم و صفر، صدمات جبران ناپذیری بر سلامت عمومی جامعه وارد می‌کند لذا همه موظف به رعایت این پروتکل‌ها هستند.
منبع: ایسنا

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا