یزد فردا :به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات : دومین جلسه حمل و نقل هوشمند استان با حضور دستگاه های اجرایی و نهادهای مرتبط با حضور مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان و به میزبانی دفتر امور شهری و شوراهای استانداری یزد برگزار شد.


دراین جلسه که مدیرکل محترم دفترامور اقتصادی استانداری و نمایندگان محترم فرمانداری، شهرداری، سازمان حمل و نقل، سازمان صنعت، معدن و تجارت، پارک علم و فناوری یزد و اتحادیه صنف اتومبیل کرایه  نیز حضور داشتند ، نیازها و چالش های موجود در زمینه حمل و نقل هوشمند، به­ویژه تاکسی اینترنتی مورد بررسی قرار گرفت.

 گفتنی است در این جلسه اکرم فداکار با اشاره به تجربیات موفق و سابقه حمل و نقل هوشمند، توجه به فناوری های جدید برای توسعه کسب و کار وارائه خدمات مطلوب به مردم را لازم و ضروری دانست.

ایشان اظهار داشت استفاده صحیح از فناوری اطلاعات در راستای افزایش رضایت رانندگان و شهروندان همواره مورد توجه ما بوده است چراکه معتقدیم استفاده از فناوری‌های نوین در زمینه حمل و نقل می‌تواند به مدیریت ترافیک و افزایش بهره وری و تحقق شهر هوشمندکمک کند.

در پایان مقرر شد دستگاه های مختلف با شناخت کافی نسبت به تغییرات در حال انجام در حوزه کسب و کار با آگاهی دادن به مخاطبان خود زمینه ایجاد تنش و نارضایتی را به حداقل برسانند. همچنین با اعلام آمادگی اتحادیه صنف اتومبیل کرایه، مقرر شد تا یک ماه آینده اتحادیه مذکور با اپلیکشن تاکسی آنلاین شروع به کار کند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا